tirsdag, august 23, 2005

Hei igjen!

Foerste ordentlige skoledag er over, og det var en opplevese... Becca hentet meg halv 8, og sammen med Cole (en dude som er broren til venninna til Becca) kjoerte vi til skolen. Det var ganske mange flere folk der i dag enn i gaar, rundt 1300 elever. Da vi stoppet hoppet jeg ut av bilen, klar til aa gaa inn. Cole gikk ogsaa inn, men siden jeg aldri har sagt saa mye mer en "Hallo, hvordan gaar det" til han, valgte jeg og vente til Becca kom ut. Til min overraskelse satt hun bare i bilen, og jeg gikk bort til vinduet for aa hoere hva hu drev med. Hun fortalte at Juniorene og Seniorene bare pleide å sitte i bilene til klokka var rundt 5 på 8. Jaja, jeg hoppet så inn i bilen igjen, for aldri i livet om jeg hadde gått inn i den byggningen alene når jeg ikke måtte!! Så satt vi der da, i 10 minutter, før vi gikk inn.

Den første uka er alle timene justert til 40 minutter, og da slutter vi halv 1 hver dag. Det er litt deilig egentlig. Min første time var Mixed Chorus (kor) med Mr.Chastain. Han er god i det han driver med, og veldig oppslukt i arbeidet. Jeg kjente ingen i den første timen og det var skummelt, men litt gøy også.

I den neste timen hadde jeg engelsk. Tror det er den kuleste læreren jeg har vært bortti, med unntak av Thomas Paulsberg som slår alt og alle! (takk skal du ha!) :) Han var typisk; "Mat og drikke må dere jo ha, og det kan dere gjøre i mine timer! Hehe! Virker som at klassene hans blir litt morsomme, for han sa at han hatet å være inne i et klasserom! Men vi får se.