tirsdag, august 23, 2005

Så var det tid for matte, som jeg har sammen med 3 andre utvekslingselever. Fyttikatta, det var hardt! Han læreren er hard! Mr. Kauffman heter han... Går vi glipp av 5 dager, eller mer, må vi gjennomgå en stor prøve som han gjentok ca 15 ganger på 3 minutter at vi ikke ville ha... Herlig! Spessielt hvis jeg skal ut å reise! Får se om jeg ikke kan få fiksa særbehandling der ass.

Løp vidre nedover gangene der, og gjorde en stor feil i beregninga på hvor jeg var, men endte da opp i Mrs.Fents klasserom før det ringte. Det var tid for Food Mgt.2. Noe heimkunnskapsgreier. Der var det en gutt jeg satt med som jeg snakket litt med. Han heter Jonathan og kommer egentlig fra California. I går var han litt med oss utvekslingselever, sammen med en annen dude som også heter Jonathan. Vi har kalt dem Jonathan the 1st og Jonathan the 2nd. Humor da... :p Var uansett ikke så lenge i den klassa, for alle seniorene skulle møtes i kantina for orientering... Siden jeg er den eneste som er senior av utvekslingselevene, ble jeg sittende alene i kantina hvor kanskje 4-500 andre seniorer også satt... Kan si jeg følte jeg litt dum ja... Men klarte meg!

Så bar det vidre til Mr.Woodmans time i amerikansk historie. å komme inn i hans klassrom, var nok det morsomte. Han hadde ingen vinduer, bare masse bokhyller og plakater og ting og tang over hele rommet. Morro da!
Hans timer blir nok de strengeste, og jeg gruer meg en god del, og vurderer å bytte timeplanen der... Noe av det første han sa var: "Jeg vokste opp der vi nesten daglig ble slått med linjaler, og jeg er ikke redd for å bruke den jeg heller." Og han mente det... Vurderer å bytte timen med spansk, sånn at jeg får spansk i 7. og amerikans historie i 5. Spansk var siste timen for dagen (timeplanen er litt mongis den første uka), og det var ikke en opplevelse jeg gledet meg til... Becca hadde alt advart meg litt mot Ms. Fresh, og det var godt, for hu var rar! Hun stirrer på den bakerste veggen, på et bestemt pungt, uansett hvem og hva hun snakker med...

Tenker jeg går inn for en timeplan bytting...

Nå skal Tammy ha dataen, men jeg kommer nok tilbake!

Kos on vidre, folkens!! Sees!