torsdag, mars 16, 2006

SPRINGBREAK!

Jeg sitter her da, med 9 10 dager foran meg med en pause fra skolen. Og det gleder meg masse!
Forje helg var VARM. Jeg laa ute i bikini og solte meg mens jeg snakket med Camilla i telefonen og fikk litt oppdateringer fra hu. Og det var DEILIG!
Men da mandag kom var det skikkelig surt igjen. Vaeret forandres helt utolig fort her, det kan vaere kjempe varmt og solfri himmel paa morran og storme om kvelden... Merkelige greier...
Onsdag hadde vi 'tornado drill' paa skolen. Det er det samme som en brannoevelse, bare at alt omhandler tornadoer... Skummelt! Vel, alarmen gikk og i steden for aa gaa ut av byggningen gikk vi inn i gangen paa skolen og satte oss sammen og maatte vaere heeeelt stille. Og da mener jeg S T I L L E. Ikke et ord ble sakt. Merkelig!
Soccer gaar stort sett bra, bare at overtreningen kommer tilbake for FULT. Hadde nesten glemt hvor vondt det er! Naa kan jeg nesten ikke sove om natta eller gaa rundt i huset, fordi det gjoer vondt, og det er veldig vanskelig aa loepe... Men jeg holder da ut, og naa er det fri, saa det faar gaa.
Paa skolen har vi hatt masse proever i det siste, bare fordi det er slutten av de 9 foerste ukene... Det vil si halvveis i semesteret. Men etter aa ha paa 100% og 96% paa Government proever er jeg meget fornoeyd! Det som er litt morsomt med disse dagene (motsatte av alle proevene) er at noen av laererne virkelig er greie. I spansk ser vi paa Harry Potter- med spansk tekst selvsagt- og vi faa paa film i Fashion ogsaa. Ellers spilles det mange Basketball kamper denne uka... Laererne har liste over hvem som spiller hvem, hvem som kommer til kvart finalen, hvem som kommer til semifinalen og hvem som kommer til finalen paa tavlene i klasse rommet. I Government i dag hadde vi foerst en liten proeve, og saa saa vi paa WSU - Wichita state Universty- spille en kamp som de vant! Deiiiilig! Til og med Mr.Woodman gav oss fri de siste 25 minuttene og tok oss med inn i en annen klasse for aa se basketball!
Men naa skal jeg til Yuliya for aa sove der i natt. I morra skal vi nemlig til SUBLET (by paa storlese med furnes eller no!:p). So until then- have a nice time!

2 Comments:

At 4:10 a.m., Blogger Kirsti og Bjarne said...

Hallo kjaere kusine!!! Har du faatt brevet og smykket jeg sendte i posten??? Vi sjekker bloggen din hver gang vi er paa nettet, men er dessverre ikke saa flink til aa legge igjen kommentarer. Men vi tenker masse paa deg og gleder oss til aa se deg til sommeren!!!

 
At 1:03 p.m., Anonymous Anonym said...

[url=http://www.altmededu.com/]alternative medicine degree online[/url]
[url=http://altmededu.com/]alternative medicine courses India[/url]
[url=http://www.altmededu.com/]degree in alternative medicine[/url]
[url=http://altmedschool.com/]institute for alternative medicine[/url]

 

Legg inn en kommentar

<< Home