onsdag, februar 22, 2006

Halloen!

Da er jeg her igjen med en liten oppdatering foer jeg skal hoppe i seng for aa vaere klar til en ny skoledag i morra.
Jeg er ferdig med LOST naa, men det var bare repriser fra foerste sesongen, saa ble litt smaa irritert. Men men.
I gaar var den siste hjemmekampen til Heights. vi har bare en kamp til- den er paa West paa fredag men siden jeg skal paa bursdag til Aashild fra Grimstad den kvelden var det litt halv kjett. Det var siste dagen Pommies hadde fremfoering og det var MANGE taarer blandt seniorene.... Ellers gaar min soester rundt her litt halv lei, for fredag er siste gang hun 'heier' med Senior Cheerleaderne... :p Oh, well..
Soccer gaar bra. I morra er siste dagen med Conditioning. Jeg er ikke lei meg... Skal bli deilig aa sparke litt ball igjen neste uke, selv om overtreninga er tilbake for fult og beina gjoer vondt uansett hva jeg gjoer. Jeg haaper det bedrer seg naar jeg slutter aa loepe i gangene paa skolen og paa tennisbana... Vi faar se, vi faar se. Det leie er jo at det er denne uke jentene er her, og jeg MAA vaere paa treninger... Grunnen er enkel; det er naa vi tar ut lag...
Egentlig er det halvteit... Dette aaret her har Meff (trener'n) vaert helt over oss naar det gjelder conditioning og treningsoppmoete og alt saant... I fjor dret hu laaangt i det- etter at jentene hadde tapt baade 8 og 9 -0 lot hun dem spille "stikkfelt" paa treningene dagen etter... HAHA! Yeah, right.. Kommer ikke til aa skje i aar...
Paa soendag (4 dager) skal jeg og min vertsmor til Kansas City for aa plukke opp 3 turteluer ved navn Jenny, Marie og Tonje. Jeg gleder meg som en elg (...) eller smultring som jeg og Jenny ble enige om... skal bli deilig aa se dem igjen!!!
Ellers er det jo bare 2 dager igjen med skole denne uka, og fredag er det bursdag og loerdag skal jeg paa kino med noen andre utvekslingsstudenter paa skolen. Yeah! Vil ellers opplyse dere om at jeg har en government test i morra (andre denne uka), som jeg ikke er saa altfor forbredt paa... Telles Government? Jeg haaper VIRKELIG ikke det.. For ekke der jeg ha altfor mye oppmerksomhet rettet til ei altfor ivirg studentlaerer...
Okey, men det var nok oppdateringer for denne uka... Kommer nok ikke noe paa en stund naa...
Alright- see you guys later.

1 Comments:

At 4:57 p.m., Anonymous Anonym said...

martine! kos og hygge med bolg da! ser det er en stund siden du har oppdatert, men har nå snokt litt allikevel! :) Ser ut til at du har det bra, det gleder oss vet du! vel, vi ser frem til neste oppdatering! :) lys og varme fra lenanette (og nils)

 

Legg inn en kommentar

<< Home