tirsdag, februar 14, 2006

Hei Hei!

VALENTINES DAY!

Haha. Mye styr paa skolen, selv om skolen ikke tok i mot blomster/ballonger/brev/bamser og hva annet man kan finne paa aa gi noen paa en slik dag. Mye styr. Jeg stikker til Wal Mart i morra for aa kjoepe staesj paa salg. Hoho.

Var i Colorado denne helgen. Morrhet! Sto paa snowboard mens de andre sto paa slalom. Det var jo stort sett som i Norge. Bare at sikkerheten ikke er saa farlig.. Noen av heisene hadde ikke saann ting man tar over hue og holder fast i vettu. Sann sikkerhetstini som er nesten som en sikkerheltsbetlte med innebyggd opplegg til aa ha beina paa. vet ikke hva det heter jeg... vel, teit- ikke er det sikkert og du verden saa vondt i bena du faar naar du maa holde brette opp i 14 minutter.. Og ingen av de som sto paa slalom hadde hjelm og ingen av snowboarden hadde sann sikkerhets baand. Hoho. Jeg sto litt paa slalom skiene til Lisa, men foelte meg MEGET utrygg uten noe som helst form for hjelm.. Jaja.. Bilder kommer senere..

Jeg maa stikke. Jeg har lovet Kelli at hu skal ha pc'n etter 5 minutter. Og naa har hu hatt stoppeklokke paa meg. Og jeg har noeyaktig 22 sekunder igjen....

KOZAAHYGGE