torsdag, april 06, 2006

Hei!

I dag har jeg vaert hjemme fra skolen. For foerste gang siden jeg kom hit har jeg vaert syk... Og det av det verste salget ogsaa- omgangssyken. Til tross for at jeg tilbrakte de fleste nattetimer paa badet er jeg naa i mye bedre form. Og det er jo en glede!

En annen ting er jo at Ilona og soestera hennes fra Finland kommer i dag. Om et kvater eller noe. Ilona var utvekslingsstudent her i fjor, saa det blir jo litt spenning. Gleder oss til det da. Dad og Kelli er aa henter dem naa, men jeg tok ikke noe sjangse paa aa kjoere bil...

Coach Mefferd- varsity soccer trener for baader jentene og guttene (med andre ord kjenner jeg hu godt) ble tatt i Oklahoma City med Whitney Jennings (en junior paa skolen). De var F U L L E. Politiet driver aa sjekker ut saken naa, og intil vidre er Meff bare "syk". Den historien ble jo ganske avsloert da Nyhetene paa TV'n i gaar kunne melde om det, og i dag var det dvs artikkler i dvs aviser. Det er ganske rart egentlig, hadde ikke helt sett for meg at noe saant kunne skje. Men altsaa- Meff er tiltalt for aa vaere betydlig ruset paa offentlig sted og servert alkohol til mindre aarlige, mens Whitney er tiltalt for aa drikke alkohol. Aldersgrensen er jo 21 her, og jeg trokke hun er stort eldre enn 16... Oh, well.. Vi faar se hvordan alt gaar da!

Enjoy