tirsdag, august 23, 2005

Jeg og Becca og to andre jenter, Amy og Jamie er manegers for gutte fotballen! Det er jo herlig da... :p I dag var vi paa treningen dems, og brukte store deler av tiden paa aa sette opp nettene paa maalene, siden de ikke er blitt satt opp etter sesongen. Det var jo hyggens hygge, men max slit ogsaa. Mr. Valdez (engelsk laereren min) er trener for b-laget, saa vi snakka litt med han. Det foerst han sa da han saa oss var: "Yo, folks! What's up dude? Is this funny, girls? Are the boys cute?" Haha, han er saa sinsykt kul at man blir helt satt ut! Serioest! Hoho!

Vel, vi spilte litt ball mens guttene hadde noen oevelser, noe som endte med at vi ble "litt" vaate... Det regnet i hele natt og hele forje natt, saa bana var egentlig en liten innsjoe. Men vi koste oss godt!

Etter guttenes trening dro jeg og Becca innom jobben hennes, en iskremgreie bar, og Becca smelte opp gratis isgreie. Herlig! :)

Forresten er fotball guttene greie og ikke saa vaerst soete, men freshmenene er helt rare! De loeper rundt paa bana og tror de er kule. Det er ganske morro aa se paa! :p

Gaar mer og mer inn for timeplan bytte, men tenker aa vente noen dager og se hvordan
klassene er. Tror kanskje Mr.Woodmans timer (han med linjalen... :) kan bli litt morsomme, ettersom folka der har en del morro kommentarer paa lager... :p Spansken derimot sliter jeg litt med, men vi faar se i morra.

Skolen her nede er ganske streng. Det loeper manfolk rundt i gangene og roper at vi maa gaa og ikke stoppe. Helt vilt. Hele skolen er godvenn med politikonstablene som tusler rundt i gangene ogsaa. Og det er ikke lov aa vaere i gangene naar det er time, dersom du ikke har "pass" til det... I dag (1.skoledag!!!) loep assistrende rektor, Mr. Arquebec rundt i gangene og dro ned buksene paa alle som sagget, foer han tok dem med til kontoret... Til og med Freshmene tok han med, de som ikke vet bedre... Jaja.. :p

Hakke sett noe mer til edderkoppen paa bade, men tripper fremdeles naar jeg er inpaa der og gaar fort ut igjen. Begynner aa bli middels engslig for hvor den egentlig har tatt veien... =
Familien min er litt opphengt i det aa skru av lys. I dag kom Tammy ned og spurte om jeg ville ha en notatbok jeg hadde oppe. Jeg takket ja, og skulle bare loepe opp og hente den og saa loepe ned igjen. Den gang ei, jeg maatte skru av alle lysene i hele etasjen foer jeg kunne gaa opp, for saa og skru dem paa igjen 30 sekunder senere (ikke koedd engang! Huset ekke saa stort!). Og glemmer du det, blir det troebbel...

Familien har ogsaa regel om aa ikke se tv i det hele tatt paa hverdagene. Fra fredag kveld til soendag ettermiddag kan man se tv, men ikke ellers. Litt problemtisk, ettersom at jeg tross alt har lyst til aa se litt paa tv-kanalene som bare inneholder nytt om gamle filmstjerner og slike ting. Foeler jeg gaar glipp av en stor del av USA's kjediss forhold naar det er tv forbud... Eneste unntaket er hvis man loeper paa tredemoelle. Greit at jeg har faat forbud av legen om aa loepe paa de da... :
Det meste handler om skole her. Da kan si jeg ble lettere sjokkert da min "mor" dagen etter at jeg kom, fortalte at hun var hjemmevaerene for at vi barn skulle vaere flinke paa skolen... Jeg er her for aa ha litt fri ogsaa, men jeg tror de forventer at vi skal gjoere lekser hele dagen. De er mildere irritert paa skolen fordi vi ennaa ikke har faatt lekser... Vi har hatt en dag paa skolen, HALLO???

Forresten er det glede aa faa mail hjemmefra!! Takk for de altsaa! Takk spesielt til Jensen for god support og hygge gjennom mail og hamarungdom, og til Camilla og Tonje for herlige kort! Og takk til dere andre og! :)

God natt, Norge, vi sees!!!