søndag, januar 22, 2006

Hallo!

Litt etter planen naa... Men her kommer en kort oppsummering av uka.
Det var jo da semester start. Starta timeplanen paa tirsdag. 1.time var Honors World History. Hoho! Det var kjedelig det!!! For det foerste saa laerte vi det som de gikk igjennom i 6.klasse (ergo-jeg husket ingenting) for det andre var det bare freshmen der... Tirsdag og onsdag hadde vi en tidstabell over det 20 viktigste hendingene i Verden fra tidenes morgen til den franske revolusjon. Og saa paa torsdag maatte vi fargelegge kart. Hoho.
Andre time var Consert Choir. Det var okey, men veldig stort. Dessuten var det ikke saa andeledes enn Mixed Chorus, saa jeg elsket det ikke akkurat. Den positive med Mixed Chorus var at jeg satt paa bakerste rad kunne jeg lene hodet mot veggen og sove.. Naa var jeg paa 3 rad, og hadde ikke noe hodestoette... Hihi.
3 time var engelsk med en ganske spess klasse. Noen der var jeg litt kjent med fra foer av, men jeg maa innroemme at den klassen hadde en spesiell atmosfaere. Spesiell som i... spesiell, ikke som i positiv...
4 time var Precalc. Haha! Det var en spess klasse ogsaa. Funka jo, en god del kule folk paa de 3 bakerste radene, men paa de 2 foerste var det stort sett bare nerder. Hih. Lyspungtet var jo at jeg endte ved siden av Clay, saa vitsene kom jo paa rad og rekke.
5 time var Government. Hoeydepunktet der er at jeg sitter ved siden av Nicole som har de mest morsomme kommentarene paa lang tid! Ellers er laerer'n spesiell (typsik en som hele skolen er redd for) og student laereren enda mer spesiell. Hu er mer energisk enn min klasse paa barneskolen ganger 3! ganske slitsomt i lengden.
5 og 6 time (spansk og us history) var det samme, og det var jeg glad for.

Paa torsdag kom en liten vendepunkt i min kariere over her (...)- jeg bestemte meg for aa taa aaret som tellende likevel. Ble litt mye stress med aa ikke gjoere det. jeg maatte tatt de fleste fagene opp igjen og det var jeg IKKE interessert i. Saa da blir jeg russ med alle venner og gleder meg over det.
Vel, vendepunketet- det vakke det da. Det var det at timeplanen ble gal igjen. Saa naa har jeg byttet den.
1 timer har jeg fashion ett eller anna. Ekke helt sikker paa hva det er, men vi er 8 i klassa og jeg kjenner 5 av dem. Tror det blir en lett A.
2 time har jeg engelsk, og er tilbake i samme klasse. Morro klasse!
3 time er precalc. Tilbake i samme klasse igjen. Ikke overbegeistra, men ikke lei meg heller. Har det sammen med Larissa i en uke til foer hu drar tilbake til Tyskland. So then I'm on my own. Leit, men jeg klarer meg.
4 time har jeg da sociology. Tilsvarer Samfunnslaere her. Det funker bra, tror det skal bli lett. Eneste greia er at jeg naa har Woodman i 2 timer... hihi. Han er overkommerlig altsaa, og behandler meg pent. Men han tror forsatt at jeg kommer fra tyskland (fredag spurte han meg om vi hadde 'caramell apples' i Tyskland, der jeg og Alana sto. Og jeg svarte hoeyt og tydelig "We don't have them in NORWAY, but I don't know about Germany???" og kikka paa Alana som var roed i ansiktet av latter...). Klassa er grei. Har Nicole i den klassa og, og kommentarene kommer paa rad og rekke...
5, 6 og 7 time er de samme.

Er ganske fornoeyd med timeplanen naa altsaa!
Forresten er det 51 dager til jentene kommer... :p Jeg gleder meg som en unge! Liver her borte er morsomt, men jeg maa innroemme at jeg savner venner og saant. Her foeles det som at jeg maa kjempe for aa holde et vennskap. Skal bli deilig aa komme hjem og bare hvile i et!

Ha en god uke! Jeg drar til Topeka paa Torsdag, og siden jeg skal til the Y med Yuliya og Justin i morra, har Soccer paa tirsdag (ja, det glemte jeg aa fortelle, men vi har starta med soccer conditioning..) og skal klippe haaret + i kirka paa onsdag tviler jeg paa at jeg har mengder av tid til aa oppdatere bloggen denne uka. Saa... Kos dere!