søndag, januar 08, 2006

Mer mer mer!

Jeg savner savner saa mye mer ogsaa, naa som jeg tenker paa det. Jeg savner
Snowboarding!!!
Skiturer med Marte/familien
Groeten til bestemor paa loerdagene
At fotball er en stor sport
Alle Norske sanger!!!! (her er det veldig ulovlig med nedlastningsprogrammer, og du kan si det er litt vanskelig aa faa tak i norske cd'r her. Bortsett fra sissel kyrkjeboe som jeg faktisk har sett opptil 2 ganger her!!!)
At man ikke maa faa underskrift av alt aa alle for aa gjoere noe
Fritimer
Norsk paa skolen
Norsk i hverdagen
At ikke AFS har 'foreldreretten' paa meg hele tida...

Utdrag fra aktivitetsformen min mor/far, afs norge, afs usa, vertsfamilie og sikkert en hel del andre maa signere...
Martine has aproval from her natural parents to do the following:
operate a riding lawn mower
play pintball
horseback riding
play rugby

JADDA!

En annen ting er jo at jeg nettopp lagde tytekake! Den ble egentlig ganske misslykke, saa jeg syntes det smakte dritt, mens de andre elska den...

Desuten saa vi paa extreeme makeover- house edition. Allrigt!! Det var fra Kansas. Fra Wichita! Fra like borti her! JADDA! Dad kjenner familien litt aa saann da. Saa det er jo veldig hygge!

Men naa er det slutt paa helga, og jeg skal tilbake til proever aa styr paa skolen- men slipper finals! :D


_eNjoY