tirsdag, januar 10, 2006

Semester slutt!

I dag var semesteret ferdig. I morra og torsdag er det finals, men siden Heights gjoer finalsene paa en litt anna maate trenger ikke jeg aa ta dem. Lurer likevel paa om jeg skal proeve aa ta matte finalen. Det kan ikke skade meg, saa lenge jeg ikke trengte aa ta den i utgangspunktet. Og jeg har en C i faget, saa jeg BURDE satse paa aa ta'n. Men etter dagens prat med Mr. Kauffman, fikk jeg litt mindre lyst- den er vist RAA hard!! :

MEN

Damer og Herrer, Gutter og Jenter- reis dere opp og hopp opp paa kontorstolen (evt vansligstol) og staa paa t ben- Martine fikk en 100% i C-Writing!!! Og hun er MER enn stolt! Det var innlevering av en Poetry Portfolio... Ms. Brewer er ikke hennes ynglisgslaerer for aa si det saann, og hun foerstaar egentlig lite av hva hun mener er bra eller ikke.
Vi maatte skriver Haiku. Fem stykker. Hoer paa dette - det var noe av det hun synes var blant de beste.

Jump over the rock
Let the forest give you space
They'll look in the boat.

(vaer vennlig aa ikke spoerr hvordan jeg kom paa det der- vi bare satt i en kjedelig time og maatte faa det gjordt...)

Et annet dikt hun var storfornoeyd med var dette:

I am Poem

I am a moose, filled with meat and blood
I wonder where my wood are
I hear birds singing, but
I see a gray wall
I want to climb it, but
I am a moose

I pretend I am happy
I feel my feet against the moss
I touch the tree with my head
I worry about the road next to me
I cry over my dead child
I am a moose

I understand things you don’t
I say something different then what I mean
I dream about walking over the road being hit by a car
I try to feel human
I hope no one can notice that I am a moose


Jommen sa jeg smoer... HOHO!

Okey- men jeg tror jeg kommer ut av dette semesteret med
Mixed Chorus A+
English A
Precalc C+
Food A
C-Writing B
Spanish A
History A+
Ekke saa altfor ille. Men C'n skal vekk! Neste semester blir ganske andeledes- ikke noen morrotimer... Bortsett fra kor, som jeg bare skal proeve ut for er litt usikker paa om det blir altfor kjedelig... Okey- timeplanen for neste semester er
Honors World History 1 (freshmen klasse!!! Men det telles som geografi i Norge)
Consert Choir
English
Precalc
Government
Spanish
History
Jajaj.. det vil dermed si at jeg faar nye klasse kammerater i alle fag untatt spansk og historie. Litt kjett, ettersom at det er naa jeg begynner aa faa litt kontakt med folk. Slit ass. I kor timen min for eksempel var det ei som sitter ved siden av meg som i dag fant ut at jeg var utvekslingstudent. Bra jobba... Hoho. Men hu er morro da- og hu skal rykke opp til consert choir ogsaa. Og saa skal hu spille soccer. Saa hu forsvinner ikke helt.

Men i nesten alle andre klasser var dette siste dagen. Ganske trist. Spess i C-Writing. Vi er en firer bande der da- Jacey (som for tiden sitter paa jentehjem, ogsaa kalt en mildere form for fengsel, har roemt hjemmefra- er hjemme naa da- og kan alt om alle mulige dop slag), Nicole (som i dag graduerte, er veldig smart og morsom og har alle mulige guttehistorier), Dara (Thai jente fra Las Vegas, full av liv og morroheter, litt for vill i helgene- men det gir moromme historier da!) og meg.. Hoho. Trokke helt vi hadde blitt en 4er bande om det ikke hadde vaert for at vi alle HATER faget og satt ved siden av hverandre. Mamma og pappa- ikke to jeg driver med det de driver med- men det er morro aa hoere om!!!
Uansett- poeng! Jeg vil savne dem! :)

Okey- jeg maa gaa. gjorde ikke precalc leksene til i dag (ikke det at han samlet dem inn), men tenker aa gjoere dem i dag. Dessuten ser jeg litt halveis paa 7th heaven paa tv og!

Have a good one!