søndag, desember 25, 2005

Julegaver- fortesettelse! :D
















Diverse gaver.







Julegavene fra Norge!

En stor takk til Jan Honningdal med
Tonje i spissen!Go elgpatruljen!
BESTE GAVE. Fra mamma.
Skjekk dato stemplinga...
Vennevegg!
Kom paa at jeg ikke har postet noen bilder av venne veggen min. Det er veggen over senga som er fylt med bilder, kort og brev. Og diverse andre ting. Er du ikke her er det
1. fordi du ikke er vennen min/ at jeg ikke kjenner deg
2. fordi jeg ikke har noe bilde av deg.
Tror jeg har faatt med meg stort sett alle her, men om du er i tvil kan du jo evt sende meg et bilde eller spoerre. Maa jo faa si at jeg tenker paa dere uansett!!


GOD JUL!

Det er jo i dag jula er her i USA. :D Saa jeg har et par flere pakker aa pakke opp! Men kos dere i romjula alle sammen!