tirsdag, desember 27, 2005

1 aar etter....

2 juledag 2005. Wichita, KS. Jadda.

Dagen var hard, men gikk lettere enn jeg hadde trodd. Gikk med svart soerge baand hele dagen. Snakka litt med noen folk paa msn, men ble mektig irritert naar de drev aa spurte hvordan jula hadde vaert hele tida. Klarte ikke helt aa skjoene hvordna de kunne lure paa det naar det var ett aar sia tsunamien. endte med at jeg logge meg av. Beklager til dere som ble saara av det- men jeg klarte det bare ikke...

Familien min dro til Costa Rica i gaar (2.juledag). Bor naa hos 'the Millers' og koser meg i lag med Sarah og de andre! Ganske morro her. I dag var jeg med Yuliya paa Wal Mart og litt saanne smaating. Stakk hjemom en tur ogsaa- i haap om at min nyikjoepte iPod Video var kommet. Skuffelsen var stor. Men kom snart over det. Etter det stakk vi alle paa Tanner's for middag- taco tuesday. Jaujau! Var deilig!

Men naa stikker jeg! Ha en optimal bra romjul!
Miss you!