lørdag, august 27, 2005

HALLO FOLKS! :)

Da er jeg kommet hjem etter et vellykket AFS pool-party! :p Var goey aa kunne snakke Norsk igjen, med Aashild og Hilde funka det bra! :)

I gaar hadde vi saant et fotball moete igjen! Vi delte ut drakter til laget, og etterpaa dro vi til Cici's pizza og spiste! Det var jo hyggenshygge, spesielt naar Jane dro vekk stolen som Kevin skulle sette seg paa, og han soelte vann over hele Becca, seg, Amy, meg, gulvet og bordet! Hvilken koz! :p

Ellers saa har jeg vaert aa sett paa denne farmen jeg har hoert saa mye om. Det er en bitte liten gaard laaaaaangt utpaa landet (lenger utpaa landet enn der Inger Sophie bor, og det sier en del... ;p). Den er omringet av jorder (som vi vistnok eier!) og har masse tomatplanter (NAM) og lignede rundt forbi! :) Det er ganske koselig, men jeg vaar saa troett da vi kom dit at jeg la meg kanskje 2 timer etter ankomst, etter aa ha sovet i en stol i 1 og en halv time eller noe... Hehe.. Saa sto jeg opp ganske sent i dag, og begynte paa matteleksene. Hver tredje oppgave fra oppgave 3-133. Med andre ord; 44 oppgaver eller noe!!! Digg da... Mr. Kauffman vet aa gi elevene sine lekser... Det vaerste er jo at det er en smuuuule vanskelig aa foelge med i matten naar de har saa siiiiiinsykt mange rare uttrykk! Det er totalt forskjellig fra de norske uttrykkene, og av og til bruker de andre maater enn det vi er vant med aa... Glede da...! NOT! :(

Tilbake til naatiden, det er helg og vi har lov til aa se TV! :) Bare at det ikke gaar saa veldig mye goey paa TV'n, og at jeg har en god del av matte leksa igjen (aaaaaa!)... Vel, det oedelegger litt av loerdagskozen da, kan man si... Jeg faar vel sette meg ned ved siden av Hannah og be hu hjelpe meg litt.. Hu hadde de samme leksene i gaar... JA, hu er 2 aar yngre enn meg, men hu gaar paa en slik IB linje, saa da ligger hu 2 aar foran de andre i sin aldersgruppe... Ja, hu er god paa skolen. Nei, jeg er ikke god paa skolen. Oppklart? Flott! :)

For de av dere som har sendt mail og spurt om jeg bare spiser fast-food her (og for de av dere som lurer, men ennaa ikke har tatt mot til dere aa spurt), frykt ikke, her kommer svaret!!! NEI! Flotters. Vi spiser veeeldig lite fast-food, vertsforeldrene mine er veldig glad i aa lage mat, saa det gaar i hjemmelagede retter (som er serdeles gode). I Kansas er fisk en delikatesse (TAKK), saa jeg slipper unna med en god del kjoett det aaret her! Klart, det blir jo litt fast-food da, i lunsjen paa skolen og saann. Men denne familien ekke noen fast-food elskere, og det er jeg rimelig glad for! :) Tenker jeg uansett for smakt det som er aa smake...!

Nytt fra badreromsfornten; nytt uhyre!! Aner ikke hva det er, men det er en slags blanding av bille, kakkelakk og edderkopp... Forslag paa hva det kan vaere (og om den er giftig) mottas med takk! :)

Det var alt egentlig. Maa nok gjoere litt matte... : Ha en god natt i Norge, og for dere som er i USA; God kveld!!

-Smil og glede-