fredag, desember 23, 2005

Dagen foer dagen...

Aa feire jul uten foreldre er rart.. Uten familie venner og tradisjoner... Jula har vaert saa sinnsykt langt borte, men i dag kom realliteten over meg- i morra er dagen!!! Hjelpes.. Det er skummelt!

Soeen smeltet i dag. Hva for no tull er det?? Dagen foer dagen, og bakken i bar?!

Sto opp seint og dro paa Jimmi's diner for lunsj (frokost for meg...) sammen med 'Bestefar', Kelli, Lisa, min kusine Annie og mine 2 broedra Paul og Ben. Hygge folk. Har aldri moett Ben og Paul foer, men det viste seg at Ben var hot og Paul var snill, og at de begge var morsomme, saa det funka bra! ;D
Etter det dro vi hjem til oss. Alana (ei fra tyskland) kom over senere, etter at alle da andre hadde dratt. Lage T-sjorter. Hoho!
Jeg og Kelli satt opp 'gingerbread' hus i dag. Aner ikke hvordan du skriver det, men jeg er troett og 'couldn't care less'. Sorry evt skrivefeil.
Har ogsaa vaert ute og sett paa julebelysninger. Herlig!
Poster pics og saann av alt senere- jeg er troett...

Saa, i morra er dagen.. WOW! Kult! Har fult opplegg i 2 dager fremover. Har egentlig ikke peiling paa hva som skjer, men jeg vet det er fult og har bare planer om aa henge med og sove naar det er mulig. Skal vist hilse paa noen flere soeskenbarn og tanter og onkler... Blir nok bra. Familiene er alltid hyggelige! Positivt.
Har tenkt til aa starte dagen i morra med melkesjokolade. Har ennaa igjen rundt 100 gram av en 200 grams melkesjokolade jeg fikk foer jeg dra. Eller mens jeg dro. Eller noe i den duren. Av Hege og Lene tror jeg. (Foresten- god jul og god tur til syden dere to). Hadde haapet paa litt oppfyll paa sjokolade fronten denne julen, men jeg kan si at gavene ikke saa heeeelt lovende ut. Altsaa- de ser VELDIG lovende ut- men ikke helt paa den fronten. Blir nok bra uansett! Mamma og Pappa har iallefall sendt 2 plater av ett eller annet. Sikkert stratos igjen.. Kan ikke helt tro at dere bare sender meg stratos altsaa- jeg liker det, men melkesjokoladen er NOREG (som det saa fint heter paa nynorsk).
Foresten har morra mi bursdag i morra ogsaa. vertsmorra mi. Bra bra! Tenkte egentlig aa lage tytekake til hu i dag, men rakk det ikke. Faar se om jeg har tid senere, men tviler.

Okey- have a nice x-mas. I Norge er dere alt inni den 7 time med bursdagsfest for JESUS! Nei - ikke bursdagfest for nissen eller pakkene, men for et vidunderbarn som ble foedt i en forferdelig stall full av ku og esel baesj. Det ekke romantisk eller vakkert annet enn gutten. Ikke slik som vi desverre ser paa det. Les Lukas 2, 1-20 of tenk realistiskt. Da ser du hva julen egentlig er om! (og leser du hele lukas ser du hva LIVET er om...)
Uansett- have a merry christmas!

Juleklem