tirsdag, desember 13, 2005

Lucia

Mail fra pappa 13.12.05:

Hei'A!!!!!!
Hvordan går det der borte?????
Intet nytt på blog'n har'u tekniske problemer eller depper du?????

Beklager den altsaa folkens- det er foraarsaket mindre tid. Skal love dere at aa hoere paa engelsk 24/7 gaar veeeeldig loes paa kreftene... Om jeg sover godt om natta? JA! Helt til vekke klokka ringer... Har det problemet- det er saa slitsomt at du ikke klarer aa staa opp!!! Naa har jeg tross alt paadratt med en forsjkoerelse ogsaa, og det hjelper ikke akkurat...

I dag er det altsaa Lucia.. Det er rart med det- ikke er det saa veldig stort i Norge, men GURI MALLA som du savner det naar du er over her.... Vi har en liten svensk landsby omtrent 40 minutter herfra, og det kan faktisk hende jeg tar meg turen bort dit snart. De kjoerer vist lucia feiring paa HOEYT nivaa, men vet ikke hvilken dag. Tviler paa at det skjer i dag, det skjer alltid lite paa hverdagene i USA...

Juleferien er saann nesten i boks, jeg blir nok her og tilbringer tiden sammen med Millers, en vennefamilie med ei jente (Sarah) paa samme alder som meg. De er raakule! :) Saa det blir nok bra!

Vet paa en maate ikke helt hva jeg skal skrive jeg... Det skjer lite- alt blir vanlig og det er ikke saa morro aa skrive det samme opp igjen og opp igjen her...

Kan jo skriver litt om basketball da... hehe.. Bare for aa ta litt plass. Basketball sesongen har starta for fult- vi har en kamp mot East i dag. Tror ikke jeg gaar, for det er borte, men min soester skal selvsagt siden hun er cheerleader. Tenkte litt paa proeve meg paa try outs, men droppa det. Heights er siiiiinnsykt gode (vistnok), iallfall jentene. Og siden jeg ville hatt litt problemet med aa komme med paa guttelaget, tok jeg det ganske med ro naar det gjaldt det... Jentene er rankert til aa bli #1 i staten (!!!), noe som er VELDIG bra. I tilegg er det liksom bare en av dem som er senior tror jeg... Saa de har mye aa gaa paa. Guttene er rankert til aa bli #8, noe som ogsaa er veeeeldig bra. Hvis du tenker paa HELE kansas, alle skolene.... Det er 12-13 skoler i bare Witchita, som er paa stoerelse med Heights (i 6A klassa). Ganske vansliglig aa forklare, men det gaar paa hvor mange elever det er paa skolen og saann... Vi har vunnet alle kampene hittil, pluss at jentene vant en turnering i Arkansas denne helgen. Bra bra bra!!

Jente soccer starter snart, skal bli deilig aa ha noe annet enn lekser aa se frem til etter skolen... Er foresten en i engelsk klassa mi som har sett meg loepe paa the Y, og mener jeg boer stille opp paa Track&Field (friidret). "you would do very well!" Yeah, right! Den dagen jeg blir saa god i loeping at jeg kan gjoere det bra i high school loeping er den dagen Elvis setter sine ben paa Maanen. Hoho! Men det er jo litt morro da, ettersom at hele klassa tror jeg er DEN loperen... Han driver aa sprer rykter om at jeg loeper og loeper og aldri stopper. HAHA! Den som har sett meg loepe vet at jeg stopper ganske saa lett!!! Dessuten er Track&Field samtidig som soccer!!

Naa driver min far og skaffer meg ny telefon. den 'gamle' kosta meg FLESK! For hver dag jeg brukte telefonen maatte jeg betale 1$. Nesten 10 kroner. I tilegg kom kostnadene for meldinger og ringing. Haaploest... Men naa faar jeg noe bedre! Deilig! Lurer paa hvilken telefon det er...

Legger med et bilde fra siste skoledag foer ferien i 2005! Fra venstre; kjaersti, marie, oda, ella, martine, gunvor, ine og marte! *miss you*

Men jeg driver aa vasker klaer, saa maa stikke!

Have fun!

1 Comments:

At 5:16 p.m., Blogger Ella said...

takk for at du legger ut det veldig fine bildet ;P

har forresten spist lussekatter! haha.

florida til ane?? you and me??

 

Legg inn en kommentar

<< Home