torsdag, desember 01, 2005

Skolens mesterhjerner...

Jeg vil da gi noen eksempler paa hva slags folk jeg befinner meg rundt i skole sammenheng.

Historie klassa mi er nok kanskje det beste eksempelet.. Der har vi foerst Brian. Han er bryter og en ganske stor morrklump for aa bruke det uttrykket.. Vel, uansett. Konstante kommentarer. Og sovner i timen hele tida. Jeg og Aaricka maa slaa til han annenhver dag og Mr.Woodman kom i dag med; "well, do you know what. Sometimes you actually have something good to say!" Han har ikke de smarteste kommentarene for aa si det saann.
Saa har vi Blake. Han er litt spesiell. Mr.Woodman pleier aa si "He's totaly gone. He's just S L O W". Yuliya hadde prestentasjon om Russland har for noene dager siden. Paa slutten spurte hun om noen hadde noen spoersmaal. Alle spurte typisk om "Hvor mange folk?", "Hva er 'hei'?", "hvor lenga varer skolen hver dag?" ogsaa videre. Vet dere hva Blake spoerr om? "okey, I have two questions. one; Are you allowed to go to the bathroom during lessions?" Etter at vi hadde ledd litt kommer han med "Okey, this is my second question. Like I'm just woundering. I'm not doing it! Promise! Well, is maruiana (hvordan naa det skrives...) leagaly in Russia?" Heeeem....

Til slutt har vi Domian. Han og woodman hadde diskusjon i dag. woodman; "How do you know if a basketball player is good or not?" Etter noen daarlige forslag kommer Domian med "You watch him play" Eller litt flere dumme forslag sier Woodman "You compare him, right? You have to compare him to the other players." Alle i klassen bare saann "ahh... Selvsagt liksom", men Domian, han kommer med "that's what I said!" Woodman; "no, you said to watch him play." Domian; "Yeah, but that's the same thing!" Woodman; "no, it's not." Domain; "Yes it is. You're stupid. It is!!!"
Jaja....

Ellers er foerst basketball kamp i morra. Vet ikke om jeg skal gaa eller ikke. Skal kanskje paa "noetteknekkeren" (TONJE!!!), med Yuliya... Det er jo en Russisk ballett... Men det kan hende vi heller skal gaa paa den forestillinga som er paa soendag. Vet ikke helt. Vi faar se paa billettene... :p
Paa loerdag skal jeg til KC (Kansas City) paa shopping! Haaper det blir bra. Skal dit med Yuliya ogsaa. Selv om hu irriterer vettet av meg de dagene jeg har den vaerste hodepinen (tro meg- engelskene gaar deg paa nervene.. Eller hjernecellene...) er hu kjempe god! :)

Maa snart faa sendt avgaarde pakken til Norge med julegavene. Det hadde imidlertid hjulpet VELDIG hvis visse familiemedlemmer hadde satt seg ned og skrevet et oenskeliste... Tobias!!!
Er det ellers andre som har noen gode forslag til hva man kan kjoepe til en 12 aaring og en 5 aaring som ikke er for stort, for lite, for tungt eller kan knuse....? Send dem gjerne inn....

BILDER:










Football on TV-thanksgiving afternoon







Mimi; 91 aar