torsdag, desember 22, 2005

Juleparty og 2 dager igjen!




Forje loerdag hadde AFS sitt aarlige juleparty. Hyggehygge- Nissen kom med gaver og alt. Veldig bra! Over er det meg paa nissens fang. :D "Heldig" for meg var det min gamle vertsfamilie som hadde ansvaret for partyet.. Da det startet vaaget jeg meg bort for aa slaa av en prat- men det viste seg fort at vi hadde mistet litt av prate-med-hverandre-opplegget. Etter aa ha gitt dem en klem,spurt hvordan det gikk og faatt samme spoersmaalet tilbake ble det stilt. PINLIG stillhet kan man jo ogsaa kalle det... til slutt spurte Rob; "So.... Have you hear anything from your family in Norway?" FLAUT! Det er passe teit! Foelte meg veeeldig dum! Endte med at jeg saa noen jeg ikke hadde sagt hei til, ba om aa bli unskyldt og vaaget meg ikke mer innpaa pratefronten med dem igjen...
Jeg og Aashild og Hilde hadde fremfoering av Glade Jul- foerst og siste vers. Plutselig spiller Aashild (paa gitar) opp med et tredje vers som da skulle vaere paa engelsk. Jommen sa jeg smoer- det funka DAARLIG. Det gikk plutselig opp for oss at vi faktisk ikke har peiling paa hvordan den engelske versonen er, og folka rundt oss hadde ikke hoert at Aashild sa "everybody sing, guys!" og ikke hadde de sjoent at det var paa engelsk vi naa sang... En liten pinlighet i hverdagen da. kan man si...

Da er det altsaa bare 2 dager igjen. Spenning. Blir sikkert bra. Endelig ferie og deilig vaer ute ogsaa. Snoeener nesten smelta, saa julen blir nok ikke hvit.

Haaper foroeverlig at Mamma og Pappa og all dere andre har det TOPP i Afrika!

Have fun!

RANDOM PICS

Katie& Yuliya

Katie & me

Sisters-Kelli, me & Lisa