tirsdag, januar 24, 2006

Hello! :D

Da har jeg brutt mitt loefte aa ikke skrive i bloggen denne uka.. jaja..
Kom akkurt hjem fra soccer conditioning... Det var hardt, men vakke egentlig noe problem. Typisk oevelser som du han gjoere harde om du vil.
Ellers har jeg noen morsomme innslag fra fra min skoleverden.

Government (noe som er helt UTROLIG kjedelig):
Vi har student laerer. Tro det eller ei, hu er helt lik Ruth Langeland (Naturfagslaerer'n min i fjor). Helt lik. Bare litt yngre og i 305 hele veien. Men jeg tenkt jeg skulle finne ut hva hu het da. For vi sier jo Mr. og Ms og saann her. Og hu heter da Ms. Schott. Tro det eller ei- til fornavn heter hu Ruth!!!
Men uansett! vi hadde om 2 lover, en som ble laged i 1215 og en i 1688. Hun staar der: "Well, theese two laws with...." saa venter hu i 2 minutter foer hu fortsetter "...almost 300 years difference..." osv. Problemet er jo bare at hu sa FEIL. Det er mer enn 400 aar som er svaret. Ikke det at det egentlig betyr saa mye! Men hu stoppe liksom midt i undervisninga for aa regne det ut! DET irriterte meg!

Okey- nye gullord fra Domian.
Mr. Woodman: "can someone tell me why African Americans moved from the south to the north?"
Domian: "They were racists in the south!"
Mr.Woodman: "No.. They treated the blacks bad in the north too. Anyone else?"Min klasse er ikke akkurat veldig pratsom (Naar Woodman spoerr oss. Utenom det er vo faktisk veldig pratsomme...), saa ingen sa noe.
Mr. Woodman: "Well, it was more jobs there. They were able to get a job!"
Domian: "That's what I said!"
Mr. Woodman: "No, you said they were racists!"
Domian: "But it's the same thing!"
Mr. Woodman: "Well, on one way it is. But that's not a right way!"
Domain: "You just can't admit that i'm right you!"
Mr. Woodman: "Sure I can. You just have to have right first!"
Domain: "I know I'm right anyway, so I don't care!"
Mr. Woodman: "yeah, I know. I can see it on your tests..."

Hoho!
Have a great one! :D