torsdag, mai 04, 2006

USAske Morroheter!

I dag hadde vi ikke trening. Men vi hadde en kamp i gaar, og den tapte vi 4-0, men den var mot Maize og de er veeeeldig gode. Saa det var ok.

Jeg tenkte jeg skulle fortelle om noen morroheter jeg moeter paa i min hverdag her nede.

Paa mandag vi jeg ute til lunsj med Bethany, Jenna, John og Cole. Det var ganske morro. Vi gikk paa Cici's. Vel, uansett begynner de aa snakke om at jeg ikke liker brus.
Cole; "Wel, it's probably not normal to drink that much pop for people in Europe..."
Meg; "Yeah, it is, but I don't like it."
Jenna; "STUPID, she's from Norway not from Europe!"

Mr. Woodman har jo alltid sine morroheter. I klasserommet hans langst veggen henger det noen tegneserie opplag paa veggen. "Dropping out of school never done me no harm" staar det paa tegneserien og saa er det bilde av en uteligger som sitter paa en benk det staar 'wet paint' paa. LOL. Vel, uansett, han er da blitt saa lei av at folk i min sociology klasse lener hue intil veggen. Saa i gaar hadde han malt veggen han. Haha, folk gikk rundt med maling paa klaerne, og ei av jentene ble helt i 100 over aa faa maling paa veske si. Han har gaatt rundt i hele aar og sagt han kom til aa male veggen snart...
Ellers har han gitt opp Blake, som er paa skolen ca 40% av tida han skulle vaere det. I dag saa han at han ikke engang kom til aa gidde aa ringe foreldrene hans. Vi lager pop-up-book i historie naa, og han sa "Blake, if I give you this glue I'm afraid you're gonna think it's chapstick* and hurt yourself".
*Leppomade
Vi har ogsaa to andre skulkere i historie klassa mi (som er den verste klassa han har), Scott og Frank. Mandag kom han med denne kommentaren "You two are like twins with different moms! It's crazy!".

Ellers skal skolen ha ny rektor neste aar, og naa har de sparka Calculus og Precalc laererne. (Det er matte klasser begge to). Skikkelig teit. Hvis de maa sparke Calculus laere'n vil de ha store problemer med aa finne noen til aa ta over, men naar de attpaa til sparker Kauffmann (Precalc) kommer de ikke til aa ha noen, for det er ingen andre som er gode nok i matte til aa ta jobben. Saa det kan jo bli...andeldes... Vi faar se.

Ellers stormer det som aldri foer, tornado varsler er det stort sett hele tiden i Kansas for oeyeblikket, og i natt laa jeg vaaken i en time fordi det ulte og lynte og tordna saa mye utti der. Helt vilt!

1 Comments:

At 9:41 a.m., Anonymous Anonym said...

Matine!1
så helrig visste ikke at du haded blogg der du fortalte om alt!

jeg likte den derre benken og at han faktisk malte veggen!

hvordan er orkanene.. fælt?

puss Sandra

gleder megtil å se deg igjen pus!

 

Legg inn en kommentar

<< Home