lørdag, august 27, 2005

Titt titt (...) :D

Jeg er ferdig med den delen av matte leksa jeg forsto, og fant ut jeg skulle fortelle dere litt mer om min kjaere historie laerer, Mr. Woodman, som jeg har nevnt tidligere... Naa her jeg tross alt gaatt i klassen hans i 1 uke, og han er ikke lenger saaaaa skummel. Men han er skummel uansett... Timene hans starter i deg ringeklokka slutter aa ringe. Er du ikke paa plassen din da, er det straff... :\ Jeg pleier aa vaere tidlig ute, for aa si det saann! Problemet er bare at jeg har Team Sports (gym) timen foer, og jeg vet ikke helt hvor lang tid vi faar i dusjen... Vel, uansett. Naar det ringer inn, trekker han frem gyngestolen (JA, gyngestolen), setter seg godt til rette og starter alltid timen med aa si "okey". Saa roper han opp navnen vaare, og saa starter han med et eller annet tema. Denne uken har vi lest en repotasjen fra playboy (JA, playboy). Han hadde klippet vekk "the dirty photos"... "when you are at my age, your little thing doesn't work that well, so then it's the reading stuff that mathers anyway"... That's my teacher! Vel, vi bytter paa aa lese, av og til han, ofte vi. Saa smeller han opp med ett eller annet diskusjonstema, som jeg ved en eller annen grunn alltid er delaktig i (well, who is it in Norway? What do you Norwegians think?). I midten av timen har gjerne en gutt ved navn Schott (eller no) sovna, saa da er spoersmaalet "who wants to hit him??" Det ender gjerne med at kameraten gjoer det... Saa holder vi paa i en 10 minutters tid med en diskusjon om Mr. Woodmans syn paa det vi kaller misshandling, noe han er veldig (litt for mye) for. Det nytter vist heller ikke aa gaa til rektor, for det er aldri heeelt over streken, bare nesten... Saa avslutter vi timen med aa gaa tilbake paa det vi startet den med (denne uken var altsaa det repotasjen i playboy), foer han holder oss igjen i rundt 2 minutter av friminuttet, noe som gir oss en smule daarlig tid til aa rekke neste klasse... For aa fortelle dere litt mer om han; godt plassert paa oppslagstavla, midt i rommet saa alle kan se, henger denne avis forsiden; Extra Extra Extra; Teacher Woodman senfenced for student abuse.

Herlig! :)