torsdag, november 24, 2005

Dagsoppdatering...

Ja, tenkte jeg skulle kjoere en liten dagsoppdatering- er tross alt thanksgiving...
Sto opp i 9 tida eller noe og starta og bake. Klarte aa fikse Pumpkin pie saa og si alene. vakke den heeelt store utfordringa da, fulgte bare en ganske lett oppskrift. Men ble litt sjokke da mor mi spurte om vi hadde paibunner i norge. Jeg sa "ja", og gikk ut ifra at hu hadde lagd en klar. Men neida- her kjoeper han ferdig lagde paibunner i butikken her!! Er sikkert tilsatt en hel del ekstra fett og kalorier... Hu bare dro frem en litt rar rull og rulla det ut. Og vips var det en paibunn klar til aa stekes... Tar soeren meg bare 5 minutter aa fikse seg en selv jo! Amerikanere er late!
Etter Pumpkin Pie starta vi med Cinnamon bread. hjalp til der og jeg. Men aerligtalt- det smakte nesten som kanelboller, bare at boller er litt bedre. Ganske godt. Vakke saa hardt iallefall...
Vi dro til foreldrene til min far, og var det sammen med en fetter (eric eller noe), tanter (shelly eller noe) og mimi. Det er bestemora til faren min, hu er 91 aar.
Vi spiste. Det var stort sett det vi gjorde og, borsett fra fotball paa tv. Maten var helt grei. Det vakke noe typisk "OJOJOJO" som jeg todde det skulle vaere, men det var helt greit. Bestforeldene mine er ganske saa morsomme. De har bordtennis i kjelleren. :D Glede.

Men naa sitter jeg her. Lisa er hos kjaeresten sin, Shane, og kommer hjem om en times tid. Naar hu er hjemme skal jeg og Lisa og Kelli kjoere movie maratonmele natta, eller til klokka 4.45. Da skal vi paa shopping. Butikkene aapner klokka 5.30, og det er typisk salg paa alt! Er vist VILLE tilstander.. Gleder meg ganske. Kommer til aa brenne av et par hundre kroner i natt ja.. Naar jeg kommer hjem skal jeg bare sove tror jeg. Burde gjordt litt lekser, men vi tar det senere. Okey- skulle egentlig gitt dere noen flere bilder-denne gangen fra Thanksgiving- men blogspot vil vist ikke.. kanskje det funker utoever natta... Heemmm...
Have fun!

1 Comments:

At 4:31 a.m., Blogger Kirsti og Bjarne said...

Javel kusine! Jeg er en ivrig leser av bloggen din Fikk du bursdagskortet egentlig??? www.kirstiogbjarnelindebo.blogspot.com

 

Legg inn en kommentar

<< Home