søndag, november 27, 2005

Back in bizzneeezz!

Etter aa ha vaert ute litt grunnet virus (...) er jeg naa tilbake! :) Og bildene fra thanksgiving og slikt kommer ogsaa!
Denne filmkvelden vi skulle ha ble litt misslykka. Satt aa saa film da pluteselig alle hadde sovna. Filmen (dawn anna) var driiiit kjedelig, men den var ogsaa driiiit tist. Men uansett- plutselig sovna alle og da gadd ikke jeg aa sitte oppe heller... Saa sov i en time foer morra mi kom og vekka oss. Saa skulle vi fra da. Jeg var heeeelt borte. Klarte nesten ikke aa staa stille- doeds svimmel. Saa etter aa ha sett paa ting og tang dro vi hjem uten noen kjoep. men koene var LANGE! Kom et sted hvor jeg kunne tenke meg aa kjoepe noe, men guri malla- tror det var minst 100 folk i den koea! Saa droppa det!
Dro hjem og gikk og la meg. Klokka var halv 7. Klokka 15.30 kom faren min inn og vekka meg. Han maatte dra meg opp av senga. var helt doed. Engelsken er sliiiiiitsom aa hoere paa i lengden!!!

Da jeg kom ned i stua fikk jeg et ganske STORT sjokk. Tror du ikke JULEGRANA sto der saa fint og flott??? 25.NOVEMBER! Det er soeren meg 1 maanded til jul. I gaar brukte vi hele dagen paa aa pynte huset til jul. Trodde jeg skulle bli gal- hjemme pynter vi ikke grana foer lille julaften. Men her satte vi igang 26.11 med aa pynte en velbrukt plastikk gran. Og nei, jeg tuller ikke, den er av plasikk! Noe sier meg at jeg kommer til aa ha litt problemer med aa faa ordentlig julestemning i aar ogsaa. Kommer aldri ordentlig inn foer vi plaserer stjerna i toppen av grana lille julaften. Her har vi engel paa toppen- er av plasikk den og...
Ja- det er gaske skuffende folkens, men jeg skal love dere at jeg skal se positivt paa dette. I fjor var det palmer, i aar er det plasikk. Morrohet!

MITT VERK!!










Tonje? Marie? Jenny?



















MAT



...kommer mer senere