tirsdag, november 22, 2005

VERDENS STOERSTE GLEDE!

Vaaknet i gaar til en melding fra vaar alles kjaere Mais, med spoersmaal om hun kunne ringe og bla-bla-bla. Etter mye om og men grunnet tidsforskjeller endte det med at jeg maatte ringe... Da jeg kom ut til lunsj hadde vaar lille maizepuz ringt 6 ganger hu- gjett om jeg hadde merket det der jeg satt i C-writing time og hoerte telefonen vibrere ustoppelig der nede.. heemm..
Saa jeg ringe da... Og marie fikk 1 minutt paa seg paa aa fortelle nyheten... og den var STOR og GOD!

Jenny, Marie og Tonje kommer hit!

Gleden er STOR! Satt og skrek i telefonen- alle som satt i bilen rundt meg ble litt paffe og bare saa rart paa meg. Det var ganske veldig morro! Tenk at dere kommer, jenter! ! !

Ellers hadde vi Fall Sport Assembly i gaar. Maatte vaere der siden jeg var manager for soccer. Vakke noe negativt i det- vi hadde det meget morro! Foerst fikk alle de som hadde et hoeyere snitt en 3 (det er heoyt her) foer alle soccer spillerne med foreldrene gikk inn i biblioteket. Det ble det servert KAKE og COOKIES og KJEKSMIX og andre godsaker. Det ble litt delt- alle spillerne var paa den ene siden av bokhyllene, alle foreldrene paa den andre. spillerne satt paa stole og gulv, foreldrene paa bord. hehe! Veeel.. Mefford og Valdez (to av trenerne) hadde noe tale opplegg. Fulgte ikke saa godt med. Vi saatt litt oppdelt vi spillerne og, tre grupper. To av oss besto mest av varsity spillere, og vi satt og hev kjeksmix og saann gummibjoerner paa hverandre... Ogsaa begynte vi aa poeve aa faa dem inn i munnen aa saann... Stakars de som maatte vaske der- for vi var ikke saa altfor flinke... Hehe!
Etter det var det utdeling av "letter". Dere vet saann skinnjakker som folk har i USA.. Vel, da faar noen saanne greier som du har paa der for aa vise at du har oppnaadd noe... Tror mest det er for aa vaere kul.. :p Hoho. Vel, til slutt saa var det vaarest tur da- managarene vettu! :) Judi (mora til Ethan) hadde fixa noe staesj til oss- fikk en t-shorte med bilde av alle gutta paa (meeeeget soet), og oss da, en FIN jakke, en oerevarmer, bilde, minnebok og saanne ting. Det var veldig fint!! har det nok med hjem altsaa! Og vi har tenkt aa kjoere samkjoeing paa naar vi har paa t-shjortene, bare for aa vaere ekstra kule! :p HAHA!

Saa det var den offensielle avsluttninga paa soccer sesongen (og alle andre hoest sports greier), ganske trist men... : Og foresten tror jeg ikke de kiloene som er forsvunnet er borte lenger- spiste rimelig mye godsaker i gaar... :p

Men naa er det thanksgiving! :) YEA! Fri i 5 dager- skal bli gooodt!