søndag, november 20, 2005

...hakke saa mye aa fortelle, men tenkte at jeg skulle vaere en doed fisk og foelge stroemmen (...) og holde litt oppdatering paa vekta da... Siden alle andre godt norsk-amerikanske utvekslingselever holder foredrag om vektforandringene...

Jeg vsite ikke at vi hadde vekt engang foer jeg maatte vaske klaer i gaar. Men da var'n der- pryda saa fint paa bade gulve saa. Saa jeg sto opp paa'n da. Jeg maa jo si jeg forventet meg et par hundre ekstar kilo- men til min glede har jeg gaatt ned 1 1/2!! Glede glede! Holder nok ikke ut i det lange loep (ekke noen maraton loeper akkurat), men det lyste jo opp hverdagen litt da! Da kan jeg kose meg ekstra med en starbucks neste uke! Ogsaa har vi jo faatt bekreftet av mine mange timer tilbragt paa "the y", treningssenter, har fungert bra!