lørdag, mai 13, 2006

RIVER FESTIVAL!

I gaar gikk river festival av stabelen. Det var en spent AFS gjeng som moette opp paa en avtalt plass der vi sammen satte sammen en "afs- flaate" som skulle vaere med i Paraden festivalen alltid starter med. Det var en heller stygg flaate med tanke paa alle de andre, men det var naa litt artig da. Vi fikk alle utdelt flagg fra vaart eller et annet land, og ettersom at baade jeg og Hilde kommer fra Norge ble det til at vi fikk med oss et annet flagg ogsaa. Jeg tok foerst tar i "soetabror", altsaa Sveriges flagg, men Hilde saa ganske rart paa meg og mente at vi ikke kunne ta det flagget. Jeg vet ikke helt hvorfor, men det endte med at vi tok det danske som ser litt mer ut som det Norske, og dessuten var vi jo under Danmark i 300 aar...
Paraden startet og jeg og Hilde fant ut at dette var jo det naermeste vi kom til aa komme et 17.maitog, saa vi startet aa synge "Ja, vi elsker" og dvs andre 17 mai sanger. Foelelsen var ikke helt den sammen, iallefall ikke da vi starta aa rope "folk i gata vaer litt glad, bli med oss aa rop hurra!" og ingen svart. LOL. Men vi hadde det naa iallfall litt morro da.
Det var VELDIG mange folk som sto rundt der, og du foelte litt at du var paa utsilling. Men vi skrek jo og hoja, og naa og da saa vi et og annet kjent fjes vi kunne vinke til.
Da paraden var over stakk vi paa Nick Lachey konsert! For dere som ikke vet hvem det er, er det han duden som var gift med Jessica Simpson. Og som synger "what's left of me". Er egenltlig ganske sikker paa at det er det stoerste som har skjedd i Wichita paa mange aar, men det var ogsaa veldig morro!
Bilder kommer!