tirsdag, mai 16, 2006

SOMMERFERIE!

Da startet min kariere som amerikansk student med sommer ferie! Har egentlig aldri opplevd det foer! lol. Karieren startet da i dag, men siden jeg er en skolenerd drar jeg nok paa skolen i morra og. Er nok ikke helt klar for aa gi slipp paa alt som har med Heights aa gjoere...
Vi hadde Honors Assembly i dag, og jommen fikk jeg ikke et diplom faar aa vaere utvekslingsstudent! :) Haha! Flaut, spess da vi maatte gaa frem foer aa ta det i mot. Jeg var overglad over at alle utvekslings studentene sto sammen paa scene. Foeler meg noksaa dum da coach weeler proevde aa utale etternavnet mitt, enda han hadde gaatt igjennom det flere ganger med meg. Har iallefall blitt litt leksibel ang navn, jeg svarer til alt og ingenting! haha! Det er foreksempel en av mine venner som kaller med "ana" fordi det hoeres saa prinsesse aktig ut for hu... HAHA! lol!

I morra er det altsaa 17 mai, enda dere der hjemme alt naa kan synge nationalsangen med HOEY roest. Jeg skal bevege meg rundt i Heights byggningen foer en av mine siste ganger, og det med en vaske ekte norsk 17 mai sloeyfe jeg fikk av AFS foer jeg dro. LOL. Jeg ringte Jenny i stad, og fikk snakke med baade hu og Tonje og Marie, det var jo maksens hygge. Det er litt rart at de er ute paa "kirka i gata" opplegg der hjemme, mens jeg er her i straalende solskinn og klokka er bare litt over 7. Jenny kunne jo fortelle at hun er litt lei for at hun kanskje ikke plukker soeppel i morra tidlig (klokka 6 that is), noe som i grunn er litt morsomt... HAHA! Men jeg vet hvordan det er Jensen, og jeg foeler med deg! :)

Ellers legger jeg med noen bilder av ditt og datt...

GRATULERER MED DAGEN, NORGE!











SOCCER











Jane, JB, Beth!

















Me, Bethany, Jenna













Veronnica and me







Vaart Fashion prosjekt! Vi maatte lage et utstillingsvindu! Viduet er paa skolen, og denne uka var det vaar tur til aa dekorer det...