tirsdag, august 30, 2005

Hallo!

Har proevd aa finne de styggeste fargene i dag, og foeler jeg har lyktes bra...! :p

Lite som skjer egentlig. Redd for aa loefte opp matta paa badet, i frykt for hva som skjuler seg under... Men jeg tror nok jeg skal ta mot til meg aa gjoere det snart.

Har faatt bytte timeplan, for spansken var altfor lett!! Har spansk 3 naa, og foeler det funker. Eneste dumme var at hele timeplanen ble klikk da, saa det endte opp med at jeg skal ha creative writing! :o Herlig da.. NOT! :

I dag fikk jeg foerste (hakke tenkt aa faa flere, men det kan hende det blir noen i lopet av aaret...) straff fra Mr. Woodman. Jeg var inne i klasserommet da det begynte aa ringe, men desverre var jeg 1 meter fra stolen min da det sluttet aa ringe, saa det resulteret i at jeg maatte staa hele timen! OG JEG KOEDDER IKKE!!! Jeg var 1 meter fra stolen, maximum 2!!! Jeg hadde lagt boekene mine paa pulten! Serioest, da Mr. Woodman ba meg stille meg i bakerste hjoerne trodde jeg han koedda! Det er jo folk som gaar rundt i klasserommet uten at det bryr han! Men,men.. Jeg sto der da, i 50 minutter i bakerste hjoerne og saa paa film, mens tre andre gutter fikk advarsler paa advarsler fordi de drev a rappet til hverandre under filmen! Aerilg talt! Jeg trokke han liker meg ass...

Ellers var jeg ute til lunsj med Becca og Phillip i dag. Det var jo hygge da. Spiste hamburger og pommes frites... :)

Etter skolen var det fotball for guttene, saa jeg var jo der. Kom hjem litt over 7 etter at Kevin og jeg hadde kjoert innom Becca's jobb for aa hilse paa hu. Hu jobber i en slik en liten is stasjon... :p Drive in ting! Morro da! Og for de som ikke viste, Kevin er en kis paa fotball laget...

Det er faktisk ganske morro aa kjoere paa veiene i USA. Plutselig dukker det opp skilt som sier; "Jesus, topp lifs forsikring", "Bibelen lover deg trofasthet, lykkelighet og velferd" osv. veldi bra! :) Smile!

Ellers er det saa koselig med mailer! Og brev, for dere som sender det! :) Elsker det altsaa!!!

Jeg har det veldig bra her, men dere blir ikke glemt dere der hjemme... :)