onsdag, oktober 12, 2005

Helg og skoleuke...

Ja, da er vi halvveis i skoleuken (og jeg faar minne dere paa at dere bare har igjen halve tiden av ferien naa...). Har ikke skjedd saa veldig mye egentlig.. Smaating her og der som lysner opp hverdagens smaa og store hopp i humoer stigen...

Loerdag var jeg paa bursdag til min russiske venn Yuliya. Jeg faar nesten advare dere, mamma og pappa, jeg skal nok til Russland i loepet av de neste aarene... Yuliya er typisk kjempe soet! Hun fylte 16, og er FULL av liv. Til tider blir det litt mye men... Iallefall saa var den er veldig morsom bursdag! Hun hadde inviteret ganske mange AFS folk, saa det vil si at vi hadde folk fra Ecuador, Russland, Chile, Norge, Italia, Tyskland, Amerika, Brasil, Panama osv osv. Saa du kan jo si at det var en livlig, international gjeng som satt rundt et baal og drakk varm kakao og grilla marsmellows! Det var helt utrolig hyggelig!!

Paa soendag hadde jeg langhets snakk med Maisen og Jenny, og kosen var paa topp! Og i dag fikk jeg ENDELIG brevene, saa det skal bli hyggeligheter!! :) Elsker aa snakke norsk med Norske venner, det ekke det samme med de amerikanske egentlig...

Soendag var det jo ogsaa Youth, og det var VELDIG kjederlig i begynnelsen, men saa ble det bedre. Hihi.

Store nyheten som har skjedd er at roerene i dette huset lekker... Kjipe greier, ettersom at det er mitt rom det lekker inn paa.. Saa naa sover jeg paa sofaen. Litt kjett er det altsaa, men jeg klarer meg bra. Ser ut til at vi har faatt fiksa det naa, men saa begynte kjoeleskapet aa lekke.. Haha, har gaar det jo i et kjoer da!

Maxheten av ukens hygge er jo at vi skal til Great benh (hvor naa enn det er) paa soccer kamp i morra! Igjen drar vi 10.30, saa jeg slipper baadre C-writing OG historie! Herlighet! Det er jo Lekkert! :D

Har faat et oppgave are i matten. Vent, det ekke 1 det er 3. Paa BEGGE sider! Og det er due i morra!!! Men jeg skjoenner ingen av oppgavene egentlig, saa jeg tenker aa ha litt privat time med mr. kauffman snart altsaa... kanskje jeg skal slaa til paa lunsj opplegget har tilba... Hmm.. Men i morra skal jeg be Matt om hjelp, for vi skal no kjoere buss i 2 1/2 time eller no.. :p

Vi spilte kamp mot Maize (det er jo nydelig, Mais...), og vi tapte 3-0. var sykt kjett at det ble akkurat 3-0, for det var det Keith sa det kom til aa bli.. Satt paa med ham til kampen, ogsaa sier han "detta blir en hard kamp. vi kommer til aa tape med minst 3 maal... blir sikker 3-0!" Jeg ba han om aa ikke sette penger paa det, for han er tross alt keeper'n, saa han styrer jo litt av det med maalene... hehe. Men vi spilte en kjempe kamp, jeg maa si det! 3-0 mot Maize er faktisk veldig bra - de er ranget som nr. 1 i 6A! 6A er klassen vi spiller i, alle high schoolene over 1 300 elever (jeg kan ikke heelt reglene, men jeg tror det er 1 300...) spiller i 6A...

Men naa skal jeg paa en ungdomsgruppe i en kirke jeg aldri har vaert i foer. Ganske skummelt, aner ingenting om den... Bare at det gaar en mengde Heights folk der.. Erin skal gi meg skyss, aassaa skal jeg vaere med Anna-Elisabeth (ei tysk utveklingstundent). Litt komplisert... hihi!

Allright, have a good one, og kos dere masse resten av ferien!