fredag, oktober 07, 2005

Endelig helg!

Ja, jeg gleder meg over helgen, til tross for at dere der hjemme kan glede dere over hoestferie... jeg gleder meg stort over helge kosen som skal skje denne helgen... I dag er jeg altsaa hjemme fra skolen tidligere enn vanlig (STOR glede), og i kveld skal jeg og Larissa til "the mall" og kjoepe gave til Yuliya som hadde bursdag i gaar, men som skal feire den i morra. Blir nok storkos. Vi skal paa Laser quest i morra paa bursdagfest foer vi stikker til hagen til bestemorra hennes eller noe... Hele morgendagen gaar med til det. Saa, paa soendag skal jeg paa bowling med Youth aa saann.. Tror det blir bra. Tenker aa ligge paa knerne foran Hannah i dag og be hu hjelpe meg med matten paa soendag, for den er paa vei et sted den ikke skal vaere.... Vi fikk tilbake karakterene i dag (igjen), og jeg endte opp med en litt daarligere snitt enn forventa. Men det tar seg nok opp igjen. Flaut at matte laereren vil ha meg inn i lunsjen for aa forklare meg ting neste uke.. Haha! Jeg aaaner ikke hva vi driver med! Er totalt LOST! Tenker nok det gaar greit, vi kommer snart til noe vi har hatt om foer, saa det funker nok etterhvert...

Det er foresten en ting med Matten her; du laerer noe og saa gaar du vidre. Du trenger ikke aa kunne det ordentlig, for neste uke er det en ny ting som ikke har noe som helst med det andre aa gjoere. Veldig rart egentlig...

Vi hadde soccer kamp mot South i gaar, og etterpaa fotball kamp mot dem. Det var pisskaldt, saa jeg ble ikke for aa se fotballen, men soccer kampen var morro. Ordentlig spennende, vi scorte ikke foer det var igjen 5 minutter av kampen, og vi var gjevn gode hele veien. Stemninga paa siden linjen var god, og det toppet seg da Clay kom med aarets kommentar. Vi har en Asiater paa laget skjoenner dere. Han heter Jae (Jay). Artig liten skure. Vel, han spilte en meget bra kamp i gaar, og stoppet alle ballene som kom mot han. Da sier Clay med beundring i stemmen "Wow, Jae is like the great wall in China". Abselutt ALLE lo. Konge kommentar. Dersom du ikke forstaar hvorfor det var saa morro, jeg gjentar; han er asiater. hihi! Han lo godt av kommentaren han aa altsaa!

Vel, som sagt var det kaldt! For 2 dager siden var det sjorts aa t-shorte vaer, mens naa gaar alle rundt i de skole-laer-jakkene sine. De er VELDIG varme, men det er VELDIG kaldt, saa jeg missunder dem for at de har dem altsaa... Under kampen i gaar satt jeg med 3 gensere paa meg, jakka til Kevin rundt meg og jakka til Mark paa foettene. Var helt istapp. Vaeret forandres helt utrolig fort her...


God tur til Paris, familie! :) Jeg kunne oenske jeg skulle joine, men jeg har det bra her jeg er!

Ha en god hoestfeire Norge!!