onsdag, september 28, 2005

Homecoming, Soccer og skole

Da er skoleuken godt i gang, det er alt onsdag! Kan jo starte med begynnelser; loerdag kveld var det altsaa homecoming! Det var ikke saann overgoey, og minnet mer om et discotek i Hamar... Bare at det var litt flere folk og litt mere dansing. Som mange vet er skolen her veldig streng, men dette overgaar alt; Rektor sto i midten av alle danserne og lyste rundt med lommelykt for aa finne de som danset 'dirty'. Det var mer en trangt der, saa det var mye dytting. Ei jente ble utvist fra discoteket pga 'dirtydancing'. Det som egentlig skjedde var et noen dytta til en gutt som falt oppaa hu. Jadda! :p Rundt oss, oppaa noen bord, sto det laerere med lommelykter. Flere folk maa ha foreldre samtale foer de kan gaa paa prom... Vilt! :p
Larissa (ei tysk utvekslingselev) laa over hos meg den natta, og vi sto opp rundt 11 dagen etter. Det var en soendag, og jeg tror familien ble veldig skuffa over at jeg ikke dro i kirka. Men de hadde jo sagt at jeg ikke trengte aa gaa, saa jeg vet ikke jeg... :p
Resten av soendagen skjedde det lite, det var Youth og vi malte vegger. Men kan trygt si jeg savner Freak, men det gaar bra det her og!!

Mandag var go' dag. Ja, det var en mandag... Men den var god. Gutta skulle spille fotball kamp i Doughe City (eller noe i den duren), og det er ca 2 timers kjoering... Det resulterte i at vi fikk fri fra skolen halv 11. :) Deilig aa slippe unna US. History og andre mindre hyggefag. Vi kjoerte buss, og stemninga var paa topp bakerst i bussen. Bare synd at alle vi jentene maatte sitte foran, hvis ikke ville foreldrene til guttene ha klagd.. Hva er det de tror om oss egentlig? :p Saa spilte vi kamper; Varsity vant 5-2, JV tapte 4-1 eller noe. Etter det var det Mexicans resturant foer vi satte kursen hjemover. Var hjemme 23.30, og du kan si jeg var rimelig sliten...

I gaar var det ny fotball kamp, mot NW. Vi sugde, og tapte 3-1. Foer det hadde gatt 2 og et halvt minutt var stillinga 2-0, men vi kom oss da.. Men ikke godt nok. Kevin og Clay vrikka ankelen (Clay har akkurat blitt frisk og spilte sin foerste kamp paa 3 uker....), mens Justin paadro seg en rimelig stor hjernrystelse... Han var totalt borte.

Da er det skole tid igjen, saa vi snakkes senere!!