lørdag, september 24, 2005


Bilder!

Her er da de etterlengtede bildene.



Kelsey og Lisa

















Charlotte og Lauren

Hardbarka Heights fan da! :p
I natt laa jeg altsaa over hos Becca, og hadde det ganske saa morro. I gaar var vi paa Homecoming kamp, og vi vant 48-23 elns...! Jeg ekke heeelt sikker, men morro var det vaffal. Vi jentene hadde litt fight med gutta, for de skulle ha HELE foreste raden naar alt det de gjoer er aa se paa kampen, mens vi faktisk cheerer og danser med cheerleaderne! : Hihi..
Uansett; paa dagen hadde vi fri og jeg og Becca og Chelsea lagde t-shorter til aa ha paa oss paa kampen. Det var jo hygge!
Bilder:
Becca
Mitt mesterverk! :p Ja, det er norsk! :p
Vi dro paa kampen og var der rundt halv 7. Kampen gikk greit for seg, ingen store skader eller saant. Vant jo etter litt fumling (til guttenes forferdelse) i midten av kampen. I pausen hadde vi kroning av homecoming queen og princess. Det ble Katie og Erin, to i gjengen. Var jo hygge. Vi hadde i midlertid litt vanskeligheter naar det kom til queenene, Nicole var ogsaa nominert, mens Erin gikk av med seier'n... Vi var glade og skuffa paa samme tid paa en maate. men det gikk bra! Det var skikkelig som vi ser paa TV, de kommer inn i biler og vinker og har det morro da..! :p
Erin ankommer
Etter kampen dro vi paa TacoBell hvor vi fikk gratis taco! :) Og etter det dro vi til en eller annen dude, men der var det ikke noe morro, og Becca hadde kamp i dag saa vi dro hjem.. :p
I kveld er det homecoming dans, det er jo spennesnde... Jeg er syk da, men her planer om aa komme uansett... :p
Bya