søndag, oktober 02, 2005

Helgekoz

Helgen er da snart over, og ikke saa veldig mye har skjedd. I gaar var jeg paa Wal*Mart for aa ta ut noen bilder fra kameraet mitt. Saa maatte jeg tusle rundt der i 1 time for at bildene skulle bli ferdige. Da jeg kom tilbake hadde maskina vaert nede, og bildene var ikke ferdig! Saa jeg maa tilbake i dag... : Bommert.

Paa vei tilbake til mitt hjem hadde Kevin kjoert forbi og sett meg gaa. Jeg tror nesten ikke jeg har sett noen gaa her (bortsett fra fra bilen og inn i butikken), og tror du ikke Kevin stoppa og gav meg skyss hjem!? :p Det var jo hygge, foeler jeg kjenner noen naar saant skjer...

En annen ting som gjoer at jeg foeler meg litt amerikansk er jo at jeg faktisk ikke lenger reagerer naar jeg ser gamle menn kjoere trucker meg coboyhatt! :) Ogsaa er jeg mye mere kul naar det gjelder de edderkopp lignende greiene; har drept 3 til naa! :)

Tenkte jeg skulle sette igang aa fortelle om en typisk hverdag hos meg her borte. Skolen starter 8, saa Becca henter meg rundt halv 8. Jeg staar opp saann 5.30 Det er VELDIG tidlig, saa det ekke alltid jeg klarer aa komme meg opp... Men er oppe foer 6 som regel. Det er rundt da soestrene mine begynner aa oeve med instrumentene sinde (piano/fiolin/floeyte). Saa er jeg paa skolen. 1. time er kor, og det er en time hvor du teller sekunder, for det er en KJEDELIG time. Saa er det engelsk, og det er en helt grei time for vi gjoer som regel noen helt greie ting. Det er veldig andeledes enn engelsken i Norge... Saa er det precalculus (matte) og det er faktisk ogsaa en ganske grei time. Vi gjoer ikke saa mye. Foerste delen av timen gaar til aa gjennomgaa leksa fra i gaar, saa laerer vi noe nytt og saa starter vi paa leksene for den dagen.
Neste time er mat. Det er veldig morro. Jeg og lauren og Charlotte hopper rundt og gjoer lite egentlig. Et fag som du faat A i nesten uansett. Bare du levere inn tingene dine og leser litt til proevene. Hvordan jeg har klart aa faa C i det er helt rart, men jeg tror aerligtalt at det er noe feil der altsaa.. Skal hoere paa mandag, for alle andre har A... :p
Vel, saa er det C-Writing, og det er jo som sagt helt UTROLIG kjedelig!!!! :(
Etter det er det lunsj. Gjoer ikke saa mye, enten sitter du i kantina uten saa mye aa gjoere, eller saa sitter du i gangen med enda mindre aa gjoere (bortsett fra aa spise). Siste alternativ er jo aa gaa ut til lunsj, og det skjer jo en gang i blandt. Det er bare det at du nesten maa ha avtalt det paa forhaand, for junior og seniorene har 5 minutter paa seg til aa komme til bilene for aa faa lov aa dra...
6 time er spansk og der skjer det lite. som regel faar vi en oppgave som vi er ferdig med 10 minutter foer tida og da bare sitter vi aa snakker. Mr.Meyers er veldig lite oppmerksom, og alle skriver av av hverandre... Eller saa har vi leker av og til. Ganske ofte egentlig... minst 1 gang i uka. de som vinner faat ekstra poeng.
7. timer i US.History og det vet vi jo alle litt om... :p
Saa er skolen ferdig, og da tar jeg bussen hjem eller drar paa fotball trening. Som regel fotball trening og det er jo alltid hygge. Selv om noen av guttene har humor som en 3 aaring... Etter treningen (eller kampen) kjoerer noen meg hjem, som regel Becca. Saa gjoer jeg lekser og saa henger jeg litt rundt i huset foer jeg legger meg. Akkurat naar jeg legger meg kommer litt ann paa dagen, men jeg er definitivt mer troett her enn det jeg er i Norge...

Det er naa pause i kampen mellom Ham-kam og Rosenborg, og vi ligger vist under, i foelge Jenny. Skal skjekke nettet litt og se om jeg ikke skal faa litt oppdateringer!

Ellers er det jo en glede at pappa har gitt meg passord slik at jeg faar lest HA paa nettet! :)

Det er jo helg