tirsdag, oktober 04, 2005















Har jo en aldri saa liten gledes nyhet aa fortelle dere da! For ca. 1 uke siden kjoerte jeg og Becca Rock R. etter aa ha vaert paa Party City (en morro butikk). Og hva ser jeg?? Jo, det Norske flagget! Det var jo et MEGET vakkert syn der det vaiet i vinden. Det som egentlig er litt flaut er at det staar utenfor et leilighetskompeleks som er paa veien til Wal*Mart, Starbucks og alle andre artigheter. Og jeg har ikke sett det... Hmm...
Men denne oppdagelsen har jo foert en ny vane inn i denne lille mennskekroppen, hver gang jeg gaar forbi flagget naa (og det gjorde jeg jo 2 ganger i loepet av helgen) synger jeg Nasjonalsangen vaar "Ja vi elsker" med haanden for hjertet! Det er jo ordentlig hygge. Men jeg stopper ikke da... For det blir litt flaut. Rock. Road gaar jo rett forbi, og det er en av hovedveiene i Wichita... Det er flaut nok aa gaa langs den veien, hittil tror jeg jeg har moett 2 joggere og en hundegaaer. Og jeg har gaatt den veien rimelig mange ganger til naa...
Men jeg koser meg godt som vandrende sanger. Foeler jeg foere respekt med den Norske landet naar jeg tar av meg hatten (eller ikke.. Men det er fordi jeg ikke har paa meg hatt. Hadde jeg hatt paa meg hatt (humor) hadde jeg klart tatt den av) og synger for neste full hals (det er saa varmt, alle har vinduene oppe og aapne biler. Jeg vil jo ikke bli stemplet som en idiot heller da). Okey, naa ble det plutselig ikke saa respektfult lenger... Soeren aa...
Uansett fortalte Ross at han hadde sett meg gaa langts veien paa loerdag i dag, saa jeg haaper han saa at jeg sang nasjonalsangen. Ikke det at han viste det var nasjonalsangen da.. Kan jo godt henne han bare trodde jeg var kokko... okey, jeg haaper kanskje ikke at han saa at jeg sang....

Haaper alle la merke til at jeg kjoerte Norske farger over her.. Men naa skal jeg over til andre ting. Jeg har gaatt paa to smell i dag; nr.1 var aa finne ut at siden min mor eller far ikke kan komme paa skolen paa fredag maa jeg komme i steden... : Det er litt slit. Det er en saann "foreldre ta elevenesplass dag" pa en maate.. De skal liksom vaere oss og ha vaar timeplan aa vite hva vi gjoer aa saann.. Men mine foreldre jobber, saa ingen kan komme.. Saa da maa jeg vaere der istede.. Er bare halv dag da, til 12.10. saa blir vel ok, uansett..
Andre smell er aa faa vite at vi maa moete opp til vanlig tid paa torsdag... Freshmenene og Sophomoerene skal ha en saann test, og saa MAA vi juniorene og senioerene ogsaa moete opp. Bare for aa henge rundt paa skolen til 10.30... Det suger jo egentlig...

Siste smell (forhaapentligvis) er alle proevene vi har hatt denne uka! overaskelsesproever... Og jeg ekke veldig stoedeig i alle fagene ennaa... Trokke A ene mine holder helt ut.... Har hatt overasskelsesproeve i Spansk, Matte, Historie og mat. Forresten var mat karakteren min feil, jeg skulle ha en A. Glede da...! :)

Det var nok alt for naa.. Nei, foresten, maa ikke glemme at vi vant 10-0 i soccer i dag. Det vil si at de blaaste av kampen foer den var ferdig... :D Glede da!