fredag, november 18, 2005

Barnevakt?

I dag er det min beste mellomste-bror i hele verden sin bursdag! GRATULERER MED DAGEN, TOBIAS!!

Ellers skjer det jo ikke saa veldig mye... Eller jo- men det begynner aa bli ganske vanlig for meg aa bo her nede naa... Saa... I gaar var vi paa musikalen Heights satte opp. Det var RAA bra!!! Helt helmax! Tror ikke vi kunne gjordt noe lignende paa Katta i det hele tatt- det var bare saa utrolig morro og bra. I aar satte de opp "little shop of horror", ganske morro og ettersom det var ganske saa mange kjentfolk med i det ble det jo ekstra goey!

Eller er det jo naa helg. deilig og bra- jeg trenger litt soevn. Uka har gaatt MEGET sakte, uten at jeg helt vet hvorfor, for det har skjedd noe nesten hver dag!!!

Helgene er bra- i morra skal jeg ikke gjoere en dritt bortsett fra aa sove, sove, dra paa Hobby Lobby, kanskje Starbucks, kino med Jane og kanskje Becca og egentlig bare kose meg godt. Sett bort ifra litt historie har jeg tenkt aa holde meg LANGT unna skoleboekene, og neste uke er det bare mandag og tirsdag paa skolen, og saa er det 5 dagers Thanksgiving break! DEILIG!

Kan jo fortelle om det litt veldig amerikanske som foregaar i mitt hjem for oeyeblikket. Dere vet de derre dokke greiene. De som hyler og skriker og som er med paa Amerikanske serier. At de maa ta dem med hjem, mate dem og alt som er... Hoho- min soester har en slik en her naa. Det er ganske rart; alt er elektronisk og den veier et tonn! Tenke egentlig aa tilby aa sitte barnevakt for denna skrikerungen, men etter at den hadde et middels stort nummer i bilen i stad tror jeg jeg har slaatt det fra meg... : De ungene er ganske irriterende.. Hadde det bare vaert en ekte unge, og ikke en plastikk dings som gir fra seg rare lyder du maa tolke som graat hadde jeg med glede gjordt det.. Men...