fredag, november 11, 2005

Elling

Kan ikke akkurat skryte av at dagen har gitt meg saa veldig mye mer nytt aa skrive, bortsett fra en rimelig morsom ting; stakk opp paa en sann leie-film-opplegg, og tror du ikke de hadde elling der? slo jo til med det samme- saa dette blir bra. Jeg haaper virkelig ikke de har klart aa dubbe denne greia, da blir paa en maate litt av alt sammen borte da... Men det maa jeg virkelig si- at de faktisk har greid aa faa tak i Elling paa en bortgjemt sted midt i Kansas er jo en stor glede!!!

Ellers fant jeg ut hvem det var som ringte saa veldig mange ganger i dag morges- det var kelsey. Da var det jo ikke saa farlig, kunne like godt tatt den da, hadde jeg vist det var hu. Og hadde jeg tatt den hadde jeg kunnet vekket opp Lisa som sov halvveis over en avtale hu hadde med noen folk... men men, slik hender, og kommer helt sikkert til aa skje igjen. Har nylaget regel- jeg tar ikke telefonen foer jeg har vaert her i en uke...!

Vet det er lenge siden det har kommet noen bilder her, men de er saann snaaaart paa vei! Har mye nytt da...! :)

Take care-enjoy