torsdag, mai 18, 2006

17 mai...

...er jeg saa glad i, morro vi har fra morgen til kveld...

dagen started med en telefon samtale med papsen, noe som var riktig saa hyggelig. For dere som ikke vet det har han hatt en opperasjon, og satt derfor hjemme hele 17.mai! Det er jo kjipt!
Jeg gikk rundt med min flotte 17.mai sloeyfe paa brystet, og riktig mange kom bort aa spurte hva det var. Det morsomte for amerikanerne er russen, spesielt at de fester. HAHA!
Eller ble jeg hele dager paa skolen, enda jeg ikke trengte. LOL. Skolenerd-jeg vet. Neida. Men jeg hadde noen saker og ting jeg maatte gjoere ferdig, og det skjedde ikke stort i timene uansett!
Da jeg kom hjem ringte jeg Camilla og fikk en oppdatering paa livet og morroheter det hjemme. Samtidig lagde jeg meg risengrynsgroet og koste meg godt.
Plutselig ringte mine fortballtrenere og ville ha meg med paa koreansk resturant. Jeg hoppe paa laget, og sammen med 4 andre utvekslingstudeter (+to trenere) hadde vi det morro! Jeg bestilte Bul Go Gee (som jeg fant ut at det skrives etter aa ha studert menuen lenger), ogsaa kalt karamell kjoett i Havnen Familien! Ordenting deilig, og NESTEN like god som den som Mormor lager! Saa gikk vi til en iskrembar, og siden jeg bestilte en $4.80 -is fant jeg ut at det fikk vaere nok for denne 17.maien! Iskrembarer i USA er DYRE! det var den minste storrelsen ogsaa, saa det sier jo litt!
Saann ellers var jeg paa skolen de 3 foerste timene i dag, og litt uheldige omstendigheter gjoerde det saann at jeg maatte vente 2 skoletimer mer foer noen kunne ta meg med hjem. HAHA! Bare morro da. Jeg labba ned til noen laerere med "Planing period" siden vi ikke har lov til aa gaa i gangene paa skolen uten et "pass". Liz ble den som kjoerte meg hjem, og det var jo riktig saa hygge. I morra maa jeg paa "Senior Breakfast" og jeg MAA ogsaa gaa i hvitt- det er tradisjon.. LOL. Saa jeg stakk paa Wal Mart for aa kjoepe et hvitt skjoert! Saa er det Graduation paa tirsdag, saa det blir jo litt spess...
Ellers er det VARMT her i USA. Veldig varmt. Og naa maa jeg gaa, for jeg skal paa en AFS orientation om noen minutter!

Enjoy!