onsdag, mai 24, 2006

Graduation!
Da er graduation over, og det var jo stas. Skikkelig TV-aktig, foelte meg noksaa dum, men det funka bra. Legger ved noen bilder og slikt da! :) Alle jentene gikk i roedt,mens guttene gikk i svart. Jeg gikk sammen med Sebastian fra Equador. Kvelden gikk bra, og selv om jeg var ganske sikker paa at jeg kom til aa tryne naar gikk over den scena, skjedde det ingen store, flaue ting. Noe som stort sett var bra. Kveldens hoeydepungt var deffinitvt da Mr.Wessling skulle utale navnet til Yuliya- Yuliya Kuznetsova... HAHA! Navnet mitt ble ikke saa veldig mye bedre, men det ligna naa iallefall!!! Liz fikk omgjordt navnet hennes fra Elizabeth til Sarah, en smule komisk, spess da jeg satt ved siden av broren (han graduerer et aar foer alle andre, siden han hater High School og tok mange klasser paa summer school)... Han bare "Sarah?!? What the heck! IT'S ELIZABETH YOU SILLY SLUTS!". HAHA! Min skole har det vist som tradisjon aa gaa loes paa hverandre med straybokser med saann "spagetti straaler" som man har paa 17 mai. Paa slutten av sermonien gjorde vi altsaa det, 270 elever med spraybokser lagde MYE rot. En liten ting er jo det at det egentlig er mer enn 500 elever i klassa mi, men bare rundt halvparten graduerte. Daarlig karakterer ol. var grunnen...
Min mor tok bilder fra selve sermonien, men har ikke lagt dem inn paa dataen ennaa... de kommer senere.



Yuliya and me










Me, Christine, Yuliya




Lisa and me









Me and Camila (Brazil)



Hye-Lim, me and Hunije (erin), begge fra soer korea.









Katie and me



Jessica, Melissa and me

Me, alex and Nicole




Me and Sebastian








Katie, me and Amanda





me and Logan (broren til Liz...)









Becca and me




me and Sarah









Kai Li (kina) og meg












Alana, me and Yuliya






CHICKS OF '06!
Graduation Party. 9 av mine venner hadde aapent hus, og det vi jo maxens hygge. Det var i ungdomssenteret i den kirka jeg gaar til, og hele familien min (ink 'besteforeldre') fordi Sarah Miller var det. The Miller Family er typisk bestevenn familien vaar, og Kendall (min vertsfar) og Wendell er barndomsvenner. Det var the Millers jeg var hos i julen....
Lisa og Kelli dro ganske fort, for ingen av dem er noe saerlig venner med de andre untatt Sarah, mens dette er mine gode venner. Ente med at jeg ble beordret rundt i forskjellige gjesteboeker og bilde posisjoner osv. Var ganske morro, og disse jentene vet hva det aa ha det morsomt er!!




Codi, Nicole, me and Liz









me and alex

















Liz and me









Audrey and me


Becca and me









Me and Erin



me and Sarah








Me and Nicole