torsdag, juni 15, 2006

Hei hei! Ja sommer'n er her og da gaar tida fort. Jeg skal bare laste opp noen faa bilder her naa, ogsaa skal jeg ut aa loepe igjen for jeg aa Katie skal gjoere noe.. Den siste uka har jeg stort sett bodd i Derby og hengt med venner der. Det var utrolig morro, og naa vil jeg virkelig ikke hjem!! Den siste uka naa skal jeg bare henge med venner og gaa paa avskjedspartyer til div AFS folk. Jeg har vaert i Derby siden loerdag, med unntak av soendag ettermiddag til mandag ettermiddag da jeg var i Oklahoma med min vertsmor og soester + elly fra Belgia. I dag er det torsdag og jeg vet jeg skal hjem om 11 dager. Er ikke klar i det hele tatt, og det er ganske leit ettersom at jeg egentlig ikke har hatt noe problem med tanken paa hjemkomsten de siste 7 mnd... Lol. Gleder meg saa klart til aa se alle igjen, men men. CAMILLA ER 18 AAR I DAG! Gratulerer! Og Mamma har fylt aar, men jeg vet ikke helt om hun vil at jeg skal fortelle hvor UNG hun er her. Hun har passert 29. LOL Jeg dro jo til Lindsborg ogsaa, som er svensk by ca 1 time herfra. Det var jo kos og hygge- se bilder!
I LOVE TOBY KEITH (han er en country sanger med eget spisested i Ok City





This is Rob and he has the coolest hair ever! And Elly is RANDOM





Me, David, Franziska and Kate

Me, Elly, Nick, Aashild and Yuliya



Me and Kayla


Roger.... LOL



Arleigh, Kate, Me, Elly and Zac




Mike, Elly, Bank, Kyle




AHHHHH



YEAH




Sarah, Me and Lilly and the Lutfisk




Brendt and Jane
Allison da vi kledde hu opp for aa gaa til Wal Mart - see posted under