søndag, juni 04, 2006

Sommerferie...

Sommer'n er her virkelig.. I dag er det 23 dager til jeg drar, og 25 dager til jeg staar paa gardermoen... Det er veldig rart at aaret er over alt...

Marie har hatt bursdag, men tida gaar saa fort at jeg ikke har rukket aa gratulerer her- GRATULERER MAIS.

Ellers skjer det ikke saa mye i Wichita, KS.... Skal du gjoere noe her maa du bruke penger, og siden jeg skal sende pakker hjem til Norge har jeg ikke SAA mye igjen. Men litt oekonomisk stoette har jeg jo hjemme (TAKK), saa jeg koser meg godt.. Her om dagen hadde vi INGENTING aa gjoere (som man ikke trengte aa bruke penger paa...). Saa hva gjoer man? Joda, man kler opp Allison til aa bli et skikkelig (og da mener jeg SKIKKELIG-bilder kommer senere) Bondeknoel. HAHA! Saa gaar man paa Wal Mart der hun skal gaa bort til en av de som jobber der og spoerre etter noe som kan roe ned magen hennes. LOL. Men naar vi kommer til Walmart, hva gjoer vi da? Da loeper vi i fra hun og Linzi, saa de blir stoekk gaaende rundt paa Wal Mart med MORSOMME kostymer. Saa ringer vi den paa mobilen og gir dem hint om hvor vi er. "Vi ser paa krabber!" - fiske disken.. "I can see dobble Ds!"- undertoey for kvinner. "I got you hooked and now I'm gonne roooooooool you in"- fiskeutstyret. Til slutt blir man lei og gaar hjem.
Wichita i sitt ess....

Vi hadde Allisons hund her, for Allison var alene og skulle sove her. Hunden er 9 uker gammel, og laerte seg aa bjeffe paa de 3 dagene hun var her. "Kiwi" ble ikke favoritten til vaar hund Mia. Mia tror hun er prinsessa, saa da Kiwi fikk mer oppmerksomhet kan du si det ble sjalusi. Morro var det da Kiwi begynte aa jage Mia rundt i huset og bjeffet som bare det. Mia ble temmlig lei og tilbragte timer bak Kendall eller Debbies ben.

Det er altsaa ikke saa lenge til jeg kommer hjem. Det kommer til aa bli utrolig rart aa komme hjem til Norge, men jeg tror det blir deilig ogsaa. Vet ikke helt om jeg er klar for aa gi slipp paa dette livet egentlig, det er utrolig deilig naa naar man har venner og har noe aa gjoere...

God sommer alle sammen!

1 Comments:

At 7:39 a.m., Anonymous Anonym said...

Javel frøken! Nå er jeg på Hamar! Jeg kan melde om sol og varme! Lørdagsgrøten holder fortsatt høy standard og Mathias har mistet en tann... Det er bare å forte seg hjem. Gleder oss til å se deg i sommer/til høsten! Vi flytter til Oslo, og dit er det ikke langt.... Kirsti

 

Legg inn en kommentar

<< Home