onsdag, august 31, 2005


Rommet mitt!

Legger ved et bilde av rommet mitt.. :) Koselig da! Paa senga ligger foroevrig boka jeg fikk paa overanskelsespartyet! :p Hih!

I dag har det vaert er helt grei dag.. Har ikke akkurat skjedd saa veldig mye siden i gaar.. Droppa fotball treninga i dag, for maatte vaere med i kirka. Skal paa slik en kor oevelse skjoenner dere... Jadda! Hehe! Vel, har altsaa bare sittet hjemme og gjordt matten (som jeg fremdeles ikke heeelt skjoenner, men det gjoer ikke noe, for Mr. Kauffman gaar igjennom det i morra uansett!). Lisa og Keiley (elns) kjoerte meg hjem i dag, for Becca maatte paa treningen sin. Lisa bor like ved meg, men jeg har egentlig ikke snakka saa veldig mye med hu.. Jeg bare spurte om aa faa sitte paa jeg... Maa skaffe meg venner, vettu.. Hihi!

Ellers saa kan jeg jo fortelle at jeg har faatt mobil... :p Vet ikke om jeg har sagt det foer, for er en stund siden. Men det er bare noen som har nummeret mitt, for det er veldig dyrt aa saann... Hehe... Saa....

Kan jo ogsaa si at jeg planlegger en tur innom Florida og Ane i loepet av Februar, jeg maa bare faa somla meg til aa avtale med hu og Afs og flyseskap og alt som er ! Stress!!! Tenker aa ta en tur innom Ella og, hvis ikke lommeboka (=mamma og pappa) sier stopp.

Hege og pappa har snart bursdag, saa driver planlegging av storkos paa dagene dems! :)

Kos dere saa lenge! Jeg skal spise middag og saa skal jeg paa denna kor oevelsen... Litt halvveis det da, for jeg ekke veldig keen paa det egentlig. Greia er den at det er samme direktoer som jeg har i koret paa skolen... og jeg er ikke overfan av han! Han snakker helt utrolig fort, og skal laere oss aa telle foer vi skal gjoere noe annet. Dessuten er det saa mye lekser og saant i tillegg til guttefotballen osv... Men altsaa; jeg toerr ikke si at jeg ikke liker han (eller si at jeg ikke vil gaa i koret), for hele familien her er litt fan av han... :p

Men, okey, faar teste det ut! Hade!