torsdag, september 22, 2005

Spirit week og soccer kamp!

Har da gaatt en hel skoleuke siden jeg sist skrev. Vi har fri i morgen (fredag) skjoenner dere. Grunnen er uvist egentlig, men jeg tror det er en slags planleggings dag eller noe i den duren. Jeg godtar all grunn til aa faa en dag fri fra skolen, saa bryr meg egentlig ikke...

Mandag skjedde det ikke saa mye. Jeg satt paa med Kevin hjem fra soccer treninga, og tror dere ikke Keith kom kjeoerende opp ved siden av oss og ville kapp kjoere?! Dere trodde ikke det nei, jeg tenkte nok det... Vel, veien hjem er ikke saa lang, og vi hadde kjoert en del av veien da Keith satte opp farten for aa ta oss igjen... Kevin og jeg var foerst oppe paa high-way 22 (elns), og siden det er en 2 felts vei la vi oss i et felt og kjoerte ved siden av en annen bil. Dette foerte naturlignok til at Keith ble mindre utolmodig baki der ettersom han ikke hadde noen mulighet til aa kjoere forbi. Kevin la seg alltid godt til i feltene, saa Keith klarte ikke kjoere forbi oss foer like foer han skulle svinge inn til huset sitt. Det slakket Kevin litt av, for han hadde akkurat faatt bot for aa kjoere for fort der... :p Ta det rolig folkens; de ekke noen raakjoere! Det er bare det at gutter har en tendens til aa ville konkurere om alt (og alle)...

Tirsdag hadde vi soccer kamp mot West. Vi vant velfortjent 3-0 med et halveis skadefult-lag. Kampen bydde paa nye skader, Tim Horn var i en litt droey duell og ble satt ut av spill. Justin har rygg problemer og kan bare spille litt om gangen, mens Clay er ute til og med mandag for overtraakk. Men vi klare oss godt, og vi jentene hadde det ordentlig goey oppe i utkikkstaarnet! Vaeret var litt vel varmt (110 farenheit elns, rundt 35 celsius), men ellers geoy.

I gaar (onsdag) dro jeg ikke paa soccer, men rett hjem. Vi har kirke kveld, og jeg er i dette koret da. Jeg har desverre paadratt meg en forskjoelse og har MEGET store problemer med aa puste gjennom nesa. Saa jeg dro ikke paa oevelse i gaar, men var med paa en liten gudstjenese som er foer. Det var hygge.

I dag hadde vi en soccer kamp igjen. Vi vant 2-1 i "sudden death". Det var HELT utrolig spennende, ettersom Clay og Tim var ute hele kampen pga av skader, Justin var i mindre god form med ryggen og Travis og Shawn hadde Cross Country loep og var i Arkansas city (elns). Det er 5 av de som er i start-laget, saa vi var ikke HELT paa topp... Etter kanskje 2 min kjoerte det andre laget inn et maal... Og det saa rimelig moerkt ut for oss til uti 2.omgang. Det var ikke det at vi ikke spilte godt, det gjorde vi. Og vi hadde mange sjangser, men ballen ville ikke inn i maal... Men 20 min ut i andre omgang satte Caleb inn DET maalet. Og paa sudden death kjoerte en av de andre Sophomorene inn et avgjoernede maal. DEILIG!

Ellers har det vaert "spirit week" paa skolen, grunnet homecoming paa loerdag. Mandag skulle alle kle seg ut som kjendiser. Tirsdag var temaet 70's,80's and 90's, og i gaar var det pyjama day. I dag smelte dem opp med "class color day", men fleste parten hadde kjoert "GO FALCONS"-stil. (se bilder for eksempler) De som er nominert til queen, king, princess eller prince hadde andre ting; mandag var disney dag. Da var det for eksempel et par (som var nomminert) som var kledd som Tingeling og PeterPan. Tirsdag var det saann bytte kjoenn opplegge, jentene kledde seg som gutter og guttene som jenter. Hygge med en doedkul dude som loep rundt i gangene i Cheerleader kostyme! I gaar var det "Nerde-dag", og det var ordentlig hygge! De saa virkelig ikke smarte ut...
Jeg maa jo faa si at det var faa som egentlig gjorde det helt store ut av de forskjellige dags-temaene. Jeg hadde ikke noe saerlig 60 talls klaer aa ha paa meg, saa i likhet med minst 80% av elevene gikk jeg i vanlige klaer. Pysjamas dagen falt imidlertid veldig i smak, og det var det flere enn meg som likte. Minst 95% av skolen gikk i pysjamasen den dagen. Hygge!

I dag hadde vi slik en homecoming assembly. Goey aa oppleve, men det var egentlig bare det at klassene ble forkortet med 8 minutter som var bra. Assembly greia var et bra tidsfordiv, men ikke noe veldig stort. Gangene var derimot pyntet i svart og roedt, og det var veldig goey (igjen, se bilder).

I morra er det altsaa fri, jeg skal bruke dagen paa C-writing (YESS!!! not...) og Engelsk... Saa skal jeg og Becca paa fotballkamp, sikkert med en gjeng andre folk, og saa skal jeg sove hos Becca for resten av folka mine er paa farmen. Blir nok en bra dag, og husker jeg kameraet skal jeg ta bider!!