søndag, september 18, 2005

Hallo!

I dag er det soendag, og helgen har gaatt for seg uten de helt store usedvanlighetene... :) Fredag var jeg paa drive- in kino, det var jo hygge! :) Jeg tror jeg saa saann ca 10 min tilsammen paa begge filmene, man hadde det storkos! Den foerste het "the cave". Stikkord der er; boelger og vann, og alle som faa 1+1 til aa bli 2 skjoenner at den ikke falt heeeelt i smak.. Den neste var 40 year old virgin eller noe.. Artig; men som sagt jeg saa ikke saa mye.. Grunnen til at jeg vet den er morsom er at alle rundt oss lo! AFS gjengen (som faktisk bare bestod av jenter... + gutte sjofoerer) holdt sin stand rund bilene, og det var kos! Vi satt en del inni en av bilene og, og hoerte paa musikk. Og jeg sov litt.. :p

I gaar (altsaa loerdag) var jeg paa Mallet og kjoepte kjole til homecoming! :) Fornoyd med kjoepet, den var paa 75% avsalg og passer bra! Hygge da! Jeg synes den er litt kort, men ettersom den naar meg til knaerne har jeg ikke veldig store begymringer. Ellers ringte jeg Maisen og fikk en koslig prat med Ruth Elaine (Marie vakke hjemme)! Maizepuz; I'll call you some other time!

Til middag i gaar var det bare jeg og Rachel som var hjemme, saa jeg smelte opp med vaffler. Funke sinnsykt daarlig, ente med at jeg kasta litt av roera, for jeg gadd ikke steke mere. Jeg stekte i kanskje 1 time. Roera var driiiiit stor!! David, hadde jeg vaert vandt med kaffelag som deg, hadde de sikkert blitt gode! Men de vakke det engang... :
Uansett saa saa vi "Phantom of the ophera" (eller hvordan det naa skrives), og hadde det hygge. (kristina, jenz aa inga, tenkte paa dere da assa!)

Mottok ogsaa brev fra Marte i gaar, og det var STORkos! Elsket det! Takk for det altsaa! :) Dere andre boer faa raeva i gir snart... spessielt du, Camilla, 'brev hver uke', pusj..! :p Hehe! Neida, jeg er tolmodig, men venter i SPENNING!

I dag har jeg vaert i kirka og moett med liesion. Det er en saann slags kontaktperson da! :) Snakket om familien og hvordan jeg trives og saann! Hu er litt kul, jeg likte hu...!

Saa kan jeg jo fortelle at jeg har faatt innblikk i hverdagen til en feit amerikaner! I dag paa Youth (ungdomsgruppe i kirka, som ikke er saa bra som freak, men som man liker fordet paa en maate) hadde vi 'fast-food-fellis' eller noe... Vi fikk en liste med fast-food steder ogsaa maatte vi kjoere rundt og kjoepe forskjellige ting, spise dem saa fort som mulig og dra videre. Strenge regler... Men jeg fikk lette ting da; cheesburger, pommes frites og cockie! :) deilig. Men aa slenge dem nedpaa paa 3-4 minutter er KVALMT! Du kan si at gutte gruppene vant...

I morra er det skole igjen, og fotball trening! Har lovet Jane og Becca aa ta med norsk melkesjokolade til dem, saa jeg haaper de liker det! Jeg og Jane har hatt stor "fight" om hva slags goderi som er best; amerikansk eller norsk...! NORSK!!!

Okey, ha en god natt! :)