fredag, september 16, 2005



Folkens! :D

Jeg tippet ikke saa veldig feil paa C-writing, jeg fikk en c... : Hih! Men jeg fikk A i ALLE andre fagene. Og det er inkludert pre-calc (matte) og alt! Det er deilig da! Jeg har 102 % i engelsk! Har ALDRI hatt en bra karakter i engelsk, og naar jeg faar den er det soeren meg over her! Ganske stolt! Men tviiiiler paa at jeg holder den hele veien ut... :p

Torsdagens proeve i historie gikk egentlig bra.. jeg fikk 14/15 poeng! (Og ja, jeg har A i historie aa!!) Hu som jeg retter for, hu sitter rett bak meg, og hu er typisk VELDIG amerikansk.. Og hu fikk to 1/2 poeng.. altsaa 1/15 riktig.. hmm..! Jeg er litt stolt over det altsaa, maa inroemme det! :p

Jeg kan medele at jeg har funnet ut hvordan jeg skal staa i C-writing! Dere skjoenner; hu dama er veldig opptatt av det jeg kaller "rare"... Fant ut at jeg bare skulle teste en ny metode etter aa ha faatt utlevet to ark med en v nederst.. Det betyr; okey, godkjent, men proev bedre. Hu markere alt hun synes er bra med en blaa tusj! Saa, da satte jeg meg ned med oppgaven "I come from..." Skrev da litt om Norge, og kjoerte dyyyyype settninger; I come from where the mountains are filled with snow. All year. Where the summer last forever... osv osv.. Dypt, ikke sant? Ogsaa, midt inni det, starta jeg med "La meg faa skrike! Fyll meg! La meg skrike hoeyt" (paa engelsk naturlignok..), og jommen er det ikke det hun setter pris paa! "Nice, I like ..." Hu likte bare det med skrikinga!! Haha! Saa heretter skal jeg satse paa aa skrive mest mulig dikt og hoppe inn med masse rare ord og utrykk uten mening. Kanskje jeg faar karakteren opp til en B!! Jaujau!

For to dager siden var uhyre #1 tilbake... Den krabba paa klaerne mine i kleskapet!!! Jeg viste ikke hva jeg skulle gjoere jeg, saa jeg loep opp og satte meg der. Saa turte jeg ikke gaa ned igjen foer etter skolen. Har vaert sikker paa at den har lagt egg eller noe i klaerene mine, og sikkert mange andre steder, ogsaa samler den opp til en haer som kommer aa tar meg om natta.. Jeg er ganske redd dem. Men i dag, i dag morges, var den paa doera mi inn til skapet!! Og toeff som jeg er tok jeg en sko og slo til den.. Iikk.. Jeg traff ikke ordentlig da, saa endte med at jeg slo som en gal paa den ca 10 gangen mens den laa paa gulvet.. Jeg vet det er ganske slemt aa "sparke en som ligger nede", og jeg har egentlig litt daarlig samvittighet.. Men iallefall, jeg la til slutt skoen oppaa den, ogsaa dro jeg paa skolen. Hele skoledagen i dag har jeg vaert redd for at jeg, naar jeg kom hjem, skulle loefte paa skoen, ogsaa var den ikke der.. Men jeg loeftet paa skoen naar jeg kom hjem, og den var der. Hvis den ikke hadde vaert der vet jeg ikke hva jeg hadde gjort.. kanskje jeg bare hadde flyttet... Men uansett; jeg spurte Tammy hva det var, og hun sa "cricket" eller noe.. Saa spurte jeg hva den gjorde eller kunne gjoere og hu svarte "It jumps..." saa jeg tror egentlig ikke jeg skal vaere redd for den, men jeg er det for det... Ganske redd for at de eggene klekkes altsaa....

Ellers hadde guttene fotball kamp i gaar. Vi tapte 3-2 paa overtid, men det var SAA utfortjent. Treneren kom bort til oss og saa "dere burde helt klart vunnet!" Dommeren doemte mot oss HELE tiden. Hadde de hands fikk de frisparket, og det var helt tragisk... Til og med de som satt paa benken for det andre laget lo da doemmerene doemte frispark og saant.. Det var TOTALT tragisk! Legger ved noen bilder saa faar dere se litt!

I dag skal jeg paa drive-in-kino! Nei, (spesielt til) Tonje, det er ikke paa date, men med noen AFS folk! Kos er det! :)

Ellers har jeg i det siste mottat brev fra baade mamma, mormor og bestemor! Det er saa veldig hyggelig! :) Veldig goey med mail ogsaa!! :)

Gutta da! :)









Keith i slaget! :p







Oppgitte gutter paa sidelinjen...








OG JENTENE:

Martine, Becca, Jane og Amy



1 Comments:

At 8:44 p.m., Blogger Ella said...

det hører ut som om du har det gøy i kansas. prata med mamma og pappa i dag og de sa jeg fikk lov til å dra til hawaii. monique(ei som fikser alt i afs) sa at jeg sikkert fikk lov av skolen, så da er det bare afs igjen. jeg venter til du spør ;P

 

Legg inn en kommentar

<< Home