tirsdag, september 13, 2005

Hallo!

Jeg har faatt saa mange spoersmaal ang hva jeg egentlig gjoer som manager for boys-soccer at jeg tenker aa fortelle det litt naermere..
Egentlig gjoer vi ikke saa mye.. Vi ser paa at guttene trener og hjelper til der det trengs. Ogsaa prater vi, gjoer lekser og har det goey. I det siste har det alltid vaert en eller annen som har vaert syk eller skadet, og det har gjort det ganske morro paa sidenlinja.. :) I dag var 2 gutter ute, saa vi hadde det overmorsomt i skyggen (det er veeeldig varmt her, mer enn 30 grader hver dag...). Naar vi hjelper med treninga gjoer vi mye. Det kan vaere alt fra aa hente baller (noe vi gjoer hver dag) til aa rydde bua (et slags skjul som vi selger ting fra under kamper). I gaar doemte jeg offside mens gutta drev med en oevelse. Vi henter ogsaa (vanligvis) vann og isbiter til gutta, men denne uka har vi ikke giddet. Faar refs av gutta for det altsaa... Ellers saa er vi med aa trener og bare sitter aa henger ved benkene. Morro er det iallefall!

Har hatt en bra helg og en bra start paa uka. Har proeve i historie paa torsdag og du kan trygt si jeg ikke gleder meg. Vi skal skrive deffinisjoner og eksempler paa forskjellige utrykt brukt i oekonomi... Eks; Allocation, Deflation, Depletion og Absolute Adevantage... Deffinisjonene er fylt med ord og uttryk jeg aldri har hoert foer... Herlig da... Glede for meg har guttene fotball kamp paa north den dagen, saa jeg slipper ut tidlig!! :) Saann 25 min foer eller no! Det er hygge da! Jeg skal kjoere stil og spoerre Mr.Woodman om aa faa ta proeven litt andeledes... Han sier sikkert nei.. Men skal proeve for det!!

C-writing er det dessidert kjedeligste faget! "La det bli spennende! Bruk uvanlige ord. La det vaere fylt med beskrivelser som man maa lese mellom linjene for aa faa det med seg!" Men for soeren, jeg er utvekslingselev, aner da vel ikke hva slags ord som er uvanlige eller ikke vel!!!! : Tipper jeg ligger paa en D i det faget... Men det er ikke saa mye jeg kan gjoere med det heller, for jeg gjoer lekser og alt saann! Det er liksom bare det at jeg ikke har spraak ferdigheter til aa klare faget! Men jeg staar nok, haaper jeg!!

Kan jo forresten meddele at jeg paa fredag (9.9) turte aa loefte paa matta paa badet! Til min skuffelse (men ogsaa glede) var det ingenting under der... Men er fremdeles ikke overbevist om at udyrene er forsvunnet...

Men naa er jeg saa troett at jeg skal legge meg... klokka er 20.25, sier litt om hvor slitsom dagene er... Kommer hjem i halv 7 tiden fra skolen, og sitter da med alle lekser jeg ikke har faatt gjort paa trening... SLIIIIT!

God natt! :D