søndag, oktober 23, 2005

Helgekoz

Ja, da har helgen naadd sin ende. Det har egentlig vaert en helg grei helg...

Fredag var jeg med Yuliya og hennes familie til et "haunted house". Eller, vi kutta ut det, og stakk til et sted som kaltes "The field of terror". Var ganske skummelt egentlig, selv om jeg kunne se naar det kom til aa hoppe frem noen folk. Greier er at du foelger en merket linje, ogsaa hopper det frem folk og skapninger som skal skremme deg. De kan selvsagt ikke ta paa deg; da blir de saksoek her borte...
Skummel nok; to folk hoppa frem med motorsager og jeg foelte IKKE at de hadde kontroll...! :

Loerdag gjorde jeg bare lekser, foer jeg og familien min (minus min vertsmor) gikk og saa "dreamer" paa kino. Etter det plukka vi opp noe kinamat og spiste. I dag har jeg vaert i kirka og saa, klokka 11, dro hele senior high ut paa vaar farm for aa kose oss godt. Desverre var det ikke saa mange av oss "upperclasmen"; bare meg og Molly. Men vi hadde det hygge! Det er et STORT skille mellom freshman/sophomore og junior/senior i vaar Youth gruppe... Og det er veldig forstaaelig; det er to vilt forskjellige gruppe mennesker... Men jeg og Molly hadde det morsomt vi, vi laerte linedance og squard dance og slike "country"-dancer. morro at dansinga foregikk paa laaven...! :D

Skjer ellers lite. Jeg og Hannah ser paa TV naa, og i morra begynner skolen igjen! jadda... Skal nok overleve; paa tirsdag drar vi med soccer til manhattan, saa uka blir jo litt kortere av det... Og fredag er det skolefriiiiii!!! JAAAA! Hehe!

Oj, soeren... Kom akkurat paa at vi har historie proeve paa onsdag... HJEEELP! Handler om 1930 aarene... Og jeg er ikke der paa tirsdag... Oj, hjelp.. Jaja, faar gaa...!

Skjer ellers ganske lite her borte. Blir hverdag etterhvert her og... Halloween tar jo opp mye butikkplass, og det er ganske morro egentlig. Og litt rart. Men jeg gleder meg til neste helg og Halloween party! Dessuten er det jo snart bursdagen min!