fredag, november 11, 2005

Langhelg med tidlige morninger...

I dag er det fredag, men vi har fri fra skolen, saa jeg tenkte jeg skulle bruke dagen paa aa sove leeeenge. Jadda, jeg vokna 06.15 jeg! helt av meg selv! Ikke var det noen hunder som hoppa opp i senga mi, ikke var det vekkerklokka, og det var enda moerkt ute... men jeg vaakna da uansett, og det var jo middels dumt. Sovna jo etterhvert igjen, men to timer senere var jeg paa ny vaaken og denne gangen var det ikke snakk om aa sovne igjen... Saa det endre med at jeg sto opp og sitter her etter aa ha sendt en del mail, skrevet 2 av 3 essays i engelsk og gjordt litt historie. Kjoere musikk da, men vet ikke heeelt hvordan de folka her gjoer det naar det gjelder nedlastning, saa jeg tar det de har. Ekke saa vaerts da...

I gaar var Yuliya, Lisa og kjaeresten til Lisa paa basketballkamp paa WSU. Det var helt okey, vi vant. Men jeg hadde sykt hodepine og det var mye braak og staak rundt meg, saa regner med at jeg faar det morsommere en annen gang...

I helgen skal jeg altsaa hilse paa min besteforeldre. Det er jo litt skummelt da, men jeg har hilst paa en foer, og han kjoepte is til meg, saa det gaar nok bra... Hoho. Dere ser, det er slik; min lillesoester Kelli gaar paa en skole ved siden av Wal*Mart (som jeg gaar til hver dag, mens hun nekter aa gaa hjem og har kanskje gjoert det 4 ganger i sitt 13 aarlige liv...), og bestefaren hennes (vaar) kom aa hentet henne. Saa dro de aa kjoepte is, og da jeg og Lisa svingte opp i oppkjoerselen ca 2 minutter etter dem sto Kelli der med en DIGER is som bestefaren vaar hadde kjoept til meg... Hoho- det var jo hyggelig! :)

Har faat en del "klager" paa at jeg skriver at alt gaar bra... Men det gaar virkelig bra, jeg har det veldig bra! Til tross for at telefonen har ringte MANGE ganger naa, men jeg toerr ikke ta'n! Argh! De har heldigvis svarer da, men jeg vil ikke ta den altsaa! Det er der skumleste ved a bo i america- telefonsamtaler!!! Folk tar opp roret og sier "hallo" og forventer nermest at du skal vite hvem det er... Uhu..! Det er skummelt! Jeg hater aa ringe folk!!!
Men uansett; jeg har det virkelig bra!!! Jeg synes ikke det var noe ille aa bytte i det hele tatt- jeg ville det jo! Og familien ville det jo paa en maate ogsaa, og de var ikke sinte, jeg var ikke sint og alt var bare fryd og gammen! Det var virkelig kjempe greit, og denne familien her helt fantastiske! Men jeg er glad for at jeg bodde hos Kenagy en stund og fikk oppleve dem, for gjoer meg mye mer glad for denne familien og familien min hjemme!! Det var en opplevelse, men jeg kunne ikke klart aa bli der i 7 maander til, jeg er glad jeg har bytta virkelig!!!
Og jeg har ikke noen physkiske problemer eller er trist og lei og savner dem eller noe altsaa! Det har rett og slett bare vaert bra og positivt for meg aa bytte, og jeg vil raade alle andre utvekslingstudenter aa bytte hvis de har store problemer med familien. Og da snakker vi ikke at de tar husrengjoeringa paa mandag naar du vil at de skal ta den paa tirsdag eller noe altsaa.. Vi snakker mer om at det er familien som forhindrer deg aa ha det morro med venner og forventer deg hjemm 24/7.... Eller lignende!!

Okey, avslutter her! Skal gjoere litt mere lekser og saa skal jeg dusje, stikke paa Wal*Mart og sende bursdagskort til Broder'n!

Og btw; gratulerer med dagen i dag Mari Noeren og gratulerer med dagen som var Annis! 17 og 20- det er jo hygge nummere!! Kos dere!