søndag, november 06, 2005

Paa flyttefot...

Til tross for at jeg bare har vaert i denne familien i 1 uke og en dag er jeg naa paa flyttefot igjen. Ja, det stemmer- jeg har ny familie!!!

Det var under bursdagsfesten min i gaar at min gode venn Lisa (ogsaa kjent som spansk venninne, tidligere vertsfamilie for AFS-studenter og cheerleader) spurte om jeg ville komme og bo med dem. Alt var planlagt og organisert (bak min rygg...) og for meg er den nesten bare aa flytte inn. De har jo hatt en menge AFS studenter hos seg, saa er godt kjent med systemet. Litt uvist akkurat hvilken dag jeg flytter inn men det blir mest sannsynlig foer onsdag. Saa det er jo max hygge!

Ellers skjer det jo alltids noe i vennfronten i Norge; den stoerste og gledeligste nyheten hittil at jo at Tonje kommer hit (veldig sansynlig)!! Den store begivenheten skjer i den norske vinterferien, da familien Honningdal hopper paa et fly til USA for aa besoeke meg (og gjoere en god del andre ting). Det er jo hyggens hygge, og jeg ber om at det skal skje altsaa! Dette kan jo stoppes av min nye familie, hvis de har noe lureri paa gang, eller av evt mennesker eller kilder i Norge. Men jeg satser stort paa at det skjer!!

Ellers er jeg snaaaart ferdig med aa lese gratulasjonsmailer og andre ting som har kommet.... Det tar litt tid- jeg vil tross alt svare paa alle! Ha tolmodighet!