mandag, oktober 31, 2005

FAMILIE BYTTE OG HALLOWEEN!

Da har jeg altsaa byttet familie, og jeg bor naa hos Paddocks. Trenger du den nye adressen min kan du maile meg paa: martine_ht@hotmail.com

Jeg byttet familie paa loerdag klokka 10. Tammy og Rob kjoerte meg ut hit, og det er langt fra der jeg pleide aa bo. Jeg bor naa i Maize skole omraadet, men fremdeles i Wichita. Gaar du derimot ca 100 meter lenger mot vest er du i Maize by.
Det er veldig fint her, og jeg trives godt, selv om det er lang til skolen. For aa ungaa traffik o.l. kjoerte vertsmora mi, April, meg til skolen og jeg var det halv 8 i dag. Gikk bra, men det blir litt tidligere morninger.. Jeg bor her bare midlertidig da, saa jeg er paa hard jakt etter ny familie!
Familien er paa fire; jeg har gaatt over til aa ha to broedre. Litt mere mas, men det er hygge. Joe er 15, Brian er 17. Det er veldig hyggelige, og tar meg mer som en soester enn en utvekslingsstudent. Jeg kom hit loerdag morgen og innen soendag kveld har jeg og Joe oppnaad krigstilstand med baade slosskamper og orddueller (som han vinner for han starter aa si ord jeg ikke forstaar i det hele tatt. Paa naere nippen at jeg gir han en omgang Norsk!). Det er ikke akkurat de stoerste kampene, men det er soesken forhold da, paa en maate! :D Hygge!

Var paa Halloween party med AFS paa loerdag! Var skikkelig hygge aa se alle igjen- selv om noen var litt forandra med kostyme paa.. Hehe! Likte det godt- bilder kommer senere. Etter det partyet dro jeg med Yuliya, vertssoestra hennes Veronnica og venninna til Veronnica, Danielle paa at annet party. Eller "party".. Starta klokka 9 og da vi kom dit 9.30 var det INGEN andre enn oss og de som arrangerte det som var der. Vi gikk naa inn, for foreldrene skulle til