fredag, oktober 28, 2005

Ukes rapport!

Jo, altsaa.. Naa har det da gaatt en uke (nesten) siden jeg skrev her. Merker hverdagens timer blir kortere... men saa faar vi jo en hel time paa soendag da! :) Jaaddaa!

Okey, VELDIG mye har skjedd denne uke; baade godt og vondt.

Mandag var siste treningsdagen paa soccer. Eller det vil si; hvis vi hadde vunnet kampen paa tirsdag (noe vi altsaa ikke gjorde) ville vi hatt flere treninger, men vi var alle fult klar over at tirsdagens kamp mot Manhatten helt klart ville bli toeff. Saa vi var ganske paa at det mest sannsynlig var siste trening. Ganske kjett... Veldig kjett. Og dessuten var det kaldt! Brr...
Paa kvelden kom jeg hjem til mine vertsforeldre som ville "snakke litt med med"... Heemm. Skjoente det var ganske viktig da de absolutt maatte sankke med meg etter et korpsopptrinn til min vertssoester. Klokka var 10 over 9 da de kom hjem, og de legger seg vanligvis klokka 8 (...), men ville likevel snakke med meg.
For aa gjoere en lang samtale kort; jeg bytter familie. Vi ble enige om det altsaa; fant ut at denne familien kanskje ikke er heeelt ideel for meg. Men vi skilles som gode venner- og jeg tar nok noen middager her i loepet av aaret!

Tirsdagen var liksom ikke yngligsdagen da, kan man si.
Starta litt daarlig med at jeg forsov meg med en time eller noe- men klare meg bra forde.
I 4 timer kom det foerste nedelaget: Lommeboka mi ble stjelt. Om jeg vet hvem som gjorde det; JA! Og de blir tatt; 99% sikkert ettersom at hele klassa har kommet med vitneforklaring paa at de har sett dem stjele litt av hvert. Dette var 2 gangen det var blitt stjelt penger i det klasserommet i loepet av denne uka... Jeg hadde ikke saa mange penger der; 12$ eller noe, men jeg hadde bankkort, foerekort og alt mulig anna der.
I lunsjen var det hygge. Noen av moedrene paa laget hadde med lunsj til oss; lasanje og drikke og ellers masse hygge. Det var raa godt!
Like etter lunsj satte vi oss i bussen for en ganske lang bussreise vest (tror jeg...) til Manhatten.
Nerderlag 2; jeg froes. og jeg foers ikke saann litt, jeg froes saann VELDIG! Det er nok den kaldeste dagen i Kansas hit til og jeg hadde ikke penger saa jeg fikk ikke kjoept kakao, noe som har holdt meg var en mengde ganger foer. Sliiit...
Nederlag nummer 3: Det andre laget scorer.
Nederlag nummer 4: VI SCORER for det ANDRE LAGET! (Tim & Clay)
Glede nummer 2 (lunsjen var nummer 1): Det andre laget scorer for oss
Nederlag nummer 5: Keeper'n paa det andre laget redder paa streken
Nederlag nummer 6-26: Dommer'n doemmer feil.
Nederlag nummer 27-57: Den dustete treneren paa den andre laget skjoerte bytter ustopperlig de siste 5 minuttene! ARGH!
Saa vi tapte. 2-1. Dritt...
Etter kampen dro vi paa en buffee. Det var alt mulig der, helt fantastik. Ble METT! Til og med gutta paa laget ble mette- og de tigga ikke rester en gang, her kunne de jo ta saa mye de ville!
Hjemreisen gikk ganske fort- det var hygge paa bussen til tross for tapet. Leit aa tenke paa at det var siste kampen noen gang, og Jane og jeg graat nesten for alle Seniorene. Trist var det!

Onsdagen gikk jo bra, lite som skjedde. Var paa first E Free (ungdomsgruppe) og hadde det middels koselig. Ikke noe spesielt som hendte egentlig....

Torsdagen var liksom siste av alt dagen for meg. Det var trist. Siste gangen jeg satt paa med Becca til skolen (hvis jeg ikke sover hos hu), siste gangen jeg tok buss rute 9 fra skolen, siste gangen jeg spiste middag med familien, siste gangen jeg gjorde alt her i huset. For i dag (altsaa fredag) er hele familien borte og rir hester, mens jeg sitter her hjemme med en forbaksa "kort" historie i C-Writing paa minimum 10 sider (!) og pakker til morgensdagen flytting til ny familie.

Folkens; frykt ikke! Tro ikke jeg ikke har hatt det bra her! Det har jeg virkelig hatt- men jeg har bare hatt det saann 60% ca med familien. Vi er ikke heeelt paa like linje med noen ting, egentlig kjoere jeg E6 og de E 18 (humoristisk forsoek paa aa vise at vi er VILT forskjellige). Naa vet ikke jeg hvor E6 og E18 starter og ender, men jeg kan jo si det saann; jeg og min verstfamilie har ikke helt samme maal med ting...
Saa jeg flytter altsaa til en ny familie i morra. Det er bare en midlertidig familie, men jeg maa ut herfra siden jeg ikke skal bo her mer. Derfor maa jeg flytte til ei AFS dame som bor LANGT unna, og det er jo middels kjett. Ungene hennes gaar paa Maize (MAISEEEEN) saa det er jo skole kamp og da! :p Hoho! Men jeg tror det nok blir bra, kjenner baade hu og ei av guttene og de er hygge folk!
Vet ogsaa at bursdagsgaver er paa vei og saann, men jeg tar bare turen innom her i mitt "gamle" hjem og plukker opp det som er. Tar det som det kommer- og det gaar nok bra!

Ellers er det siste football kamp i dag (altsaa Amerikans fotball). Mega trist at jeg ikke faar gaat (tror jeg), for alle her er jo borte og det er ikke saa veldig mange jeg kjenner som skal. For alle skal paa bursdag til ei AFSr, saa det ender vel med at jeg drar dit jeg aa!

Ha en bra helg og uke- venner!