fredag, september 02, 2005

Hei!

Da er siste nytt at vi har hatt proeve i mat... Jeg skjoente ikke halvparten av spoersmaalene, saa tror den gikk ganske rett i do, men jeg klarer meg. Spurte laereren om hjelp, saa funka fett etterhvert..

I dag stikker vi paa farmen! Blir sikker kos, tenker jeg slaar ann med litt jogging og en del fisking. I tillegg til hagearbeid. Tror egentlig det blir bedre enn sist, for da sov jeg bare...

Mr.Woodman er og blir rar... Naa har vi hatt en lekse; kryssord om amerikanske helter i 1920. Altsaa, jeg klarte et av spoersmaalene, og det var fordi vi hadde hatt et lang foredrag om han i timen.. Hmm...

Kelsey og Lisa kjoerte meg hjem i dag. Foeler meg litt smaakul naar jeg loeper rundt paa skolen sammen med de to; begge er cheerleadere og i dag var det kampdag... :) Jadda! :D

Ellers er Afrika turen til familen Haaland/Toennessen klar. Med unntak av ei viss jente som befinner seg paa den andre siden av havet; meg. Det er litt halvkjipt, men jeg under dere reiser, og ser frem til mine! :) Tar igjen Kenya en annen gang!

Koser meg med hygge mailer og telefonsamtaler! :)

Og David; du var ordentlig raaflink med nattasangen! :) Det var vakkert! synd Tonje la paa foer du kom, og at pengene gikk ut... Hvis ikke hadde jeg slaatt til med samtale! :p

Dere maa koser dere saa mye der borte, folkens!

Hade! :)